پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تربت‌حیدریه - ایرنا - فرمانده انتظامی مه‌ولات از کشف و ضبط 52 کیلوگرم موادمخدر در این شهرستان خراسان رضوی خبر داد.

تهران - ایرنا رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان دماوند از رفع تصرف 5 هزار مترمربع اراضی ملی این شهرستان واقع در پلاک مشاء خبرداد.

تهران - ایرنا - سخنگوی فدراسیون فوتبال به خبر حضور بازیکن اسبق بایرن مونیخ روی نیمکت تیم ملی واکنش نشان داد و اعلام کرد که این موضوع همچون شایعات مشابه عاری از واقعیت است.

کرمانشاه - ایرنا - رییس انجمن چشم پزشکی کرمانشاه از ارایه خدمات فوق تخصصی چشم با شرایط ویژه به بیماران خاص و صعب‌العلاج استان در کلینیک بیستون خبر داد و گفت: همه خدمات مربوط به چشم پزشکی در این کلینیک با 40 درصد تخفیف به این بیماران ارایه می‌شود.

ارومیه - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: روزانه 150هزار عدد ماسک در استان تولید می شود که ادامه این روند تا رسیدن به اشباع بازار این اقلام مهم بهداشتی در استان ادامه خواهد داشت.

بجنورد - ایرنا - مدیرعامل ستاد دیه خراسان شمالی گفت: 2 متهم زن که به دلیل جرائم غیرعمد به تحمل زندان محکوم شده بودند قبل از زندانی شدن با کمک مددکاران و خیران استان رهایی یافتند.

پکن - ایرنا - همزمان با تاکید پکن بر مقابله شدیدتر با تجزیه طلبان در تایوان و هنگ کنگ، «شی جین پینگ» رییس جمهوری خلق چین به نیروهای ارتش آزادیبخش خلق چین گفته است که «آماده رزم» باشند.

تهران - ایرنا - پروازها در فرودگاه مهرآباد به تدریج در حال افزایش است، اما پروازها در شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) مثل سه ماه گذشته تنها از «ترمینال یک» انجام می‌شود و با کاهش 70 درصدی نشست و برخاست هواپیما «ترمینال سلام» نیز همچنان تعطیل است.

تبریز - ایرنا - بیماران مبتلا به «سی اف» علاوه بر هزینه‌های سرسام‌آور درمان، این روزها با مشکل تامین داروی مورد نیاز و موثر مواجه بوده و خواهان اقدام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای رفع این مشکل هستند که به گفته آنان زندگی‌شان را به خطر انداخته است.

اصفهان - ایرنا - وضعیت هوای استان با پیش بینی سه روز آینده و کیفیت هوای کلانشهر اصفهان، چهارشنبه 7 خرداد 99

اصفهان - ایرنا - یک اقتصاددان در اصفهان گفت: کرونا بالاترین آسیب‌ها را به کسب و کارهای کوچک و میانی جامعه در اصفهان و سایر استان‌ها وارد کرده است و این واحدهای صنفی و تولیدی به کمک احتیاج دارند.

گرگان - ایرنا - کم‌آبی و تداوم چرخه خشکسالی، پدیده نگران‌کننده سال‌های اخیر گلستان است که موجب بروز آسیب‌هایی به بخش کشاورزی و صنعت شده و ساکنان برخی مناطق را به فکر مهاجرت و رهاکردن سرزمین آبا و اجدادی انداخته اما کارشناسان با ارایه چند راه‌حل، گلستانی‌ها را به برطرف‌کردن این مشکل امیدوار کردند.

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: با رایزنی فراوان قول ایجاد شهرک تخصصی پتروشیمی در دهلران را گرفتیم اما اکنون بعد از 6 ما متوجه می شویم که دستگاه های متولی آنرا پیگیری نکرده و تازه به نقطه اول برگشته ایم که پذیرفتنی نیست.

تهران - ایرنا - سام رجبی از محکومان پرونده موسوم به فعالان محیط‌زیستی که به 6 سال حبس محکوم شده، از اقدامات بهداری زندان اوین پس از عمل جراحی خود قدردانی کرد.

کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کرمانشاه اعلام کرد: امسال ضمن توسعه شهرک‌های موجود، شهرک صنعتی تخصصی شیمی و سه ناحیه صنعتی در استان ایجاد خواهد شد.

کرج - ایرنا - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرزگفت: مرحله استانی سی وهشتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز با شرکت یک هزار نفر از دانش‌آموزان درفضای مجازی آغاز شد.