پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

کرج - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز اعلام کرد که طبق برنامه زمانبندی شده بخش میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان با مشارکت تشکل و انجمن های مردم نهاد متحول می شود.

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: با توافق به عمل آمده با سازمان لیگ کشتی و مسوولان فدراسیون، میزبانی مرحله نهایی لیگ کشتی آزاد نوجوانان به این استان واگذار شد.

بندرعباس - رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر بندرعباس از موافقت شورا با افزایش 25 درصدی نرخ کرایه های تاکسی خبر داد.

تهران - ایرنا - فرانسه روز سه‌شنبه رژیم آپارتاید رژیم صهیونیستی را تهدید کرد که در صورتی که این رژیم کرانه باختری را به دیگر سرزمین‌های اشغالی ملحق کند، این اقدام تل‌آویو بی‌پاسخ نخواهد ماند.

تهران - ایرنا - حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در توئیتی از از مدیریت خوب دوازده ساله علی لاریجانی در سه دوره مجلس شورای اسلامی تقدیر و تشکر کرد.

کرمانشاه - ایرنا - معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه از برگزاری اولین فم‌تور کشور در دوران پساکرونا در جهت آشنایی برخی از فعالین گردشگری ایران با جاذبه‌های این استان خبر داد.

تهران - ایرنا - حجت الله سلطانی سفیر ایران در کاراکاس با تاکید براینکه تحریم‌های یک جانبه آمریکا کارایی خود را از دست داده است، گفت: اعزام نفتکش ایرانی به ونزوئلا پیروزی برای جامعه بین‌المللی است.

تهران - مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: برگزاری رویدادهای فرهنگی و هنری در فضای مجازی تنها در چارچوب قوانین و مقررات جاری کشور و با اخذ تاییدیه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجاز است.

تهران - ایرنا - وزیر آموزش و پرورش از لغو مجوز 7 مدرسه غیردولتی به دلیل دریافت شهریه مازاد بر قانون و استنکاف از برگشت خبر داد.

تهران - ایرنا - خبرگزاری رویترز دقایقی پیش اعلام کرد که سومین نفت کش ایران "پتونیا" با عبور از دریای کاراییب به نزدیکی منطقه ویژه اقتصادی ونزوئلا رسیده است.

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: این استان به عنوان پایلوت کشور در طرح تحویل سوخت مایع انتخاب شده است.

اصفهان - ایرنا - کامران کلانی مهابادی با حکم وزیر تعاون به عنوان سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان منصوب شد.

اصفهان - ایرنا - استاندار اصفهان گفت: مقطع کنونی مرحله‌ای مهم در مراقبت از سلامت است لذا باید نظارت‌ها بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی تقویت شود.

بیرجند - ایرنا - اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی با صدور اطلاعیه و اخطاریه جوی نسبت به وزش باد شدید و کاهش دید افقی در این استان هشدار داد.

بجنورد - ایرنا - عملیات اجرایی ساخت شهرک گلخانه‌ای 100 هکتاری شیروان، به عنوان بزرگترین طرح گلخانه‌ای خراسان شمالی و یکی از بزرگترین طرح‌های این حوزه در کشور، روز سه‌شنبه با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر جهاد کشاورزی آغاز شد.

تهران - ایرنا - وزارت امورخارجه ایران در توئیتی به قربانی شدن صدها هزار سرباز در جنگ‌هایی که محصول عقلانیت ابزاری و طمع سیری ناپذیر رهبران آمریکایی است، اشاره و تاکید کرد: زمان ایستادگی در برابر خشونت و جنگ افروزی آمریکا فرا رسیده است.