پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

کرمان - ایرنا - مدیرکل دفتر امور سیاسی وزارت کشور گفت: دولت برای حمایت از احزاب در سال های 96 و 97 مبلغ 26 میلیارد ریال به احزاب پرداخت کرد.

فرماندار رفسنجان گفت: 150 حلقه چاه در این شهرستان که به طور غیر مجاز آب برداشت می کردند، مسدود شدند.

کرمان - ایرنا - سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان گفت: سه نفر به قصد جمع‌آوری گیاهان دارویی به کوهستان منطقه رباط از توابع این شهرستان رفته بودند که متاسفانه یکی از آنان با سقوط از ارتفاع 40 متری کوه، جان خود را از دست داد.

تهران - ایرنا - سخنگوی ستاد راهبری آزاد سازی سهام عدالت، مهم‌ترین مصوبات نشست اخیر شورایعالی بورس و اوراق بهادار را تشریح کرد.

نیویورک - ایرنا - خشونت پلیس شهر مینه‌پولیس از ایالت مینه‌سوتا، یک مظنون سیاه‌پوست را قربانی اغراض نژادپرستانه خود کرد.

رشت - ایرنا - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با اشاره به قتل دختر 13 ساله در یکی از روستاهای شهرستان تالش علت بروز چنین خشونت هایی را رکود فکری و فقر فرهنگی دانست و گفت: پدر این دختر در حال حاضر در بازداشت به سر می برد.

تهران - ایرنا - رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در هفته گذشته ضمن تشکر از همراهی و همدلی مردم گفت که از مرحله کنترل بیماری کرونا به مرز مهار این بیماری رسیده‌ایم.

تهران - ایرنا - وزارت دفاع استونی روز سه شنبه ازامادگی برای اعزام افسران کشورش به ائتلاف آمریکا در خلیج فارس خبر داده است.

مسکو - ایرنا - کرملین که چندی پیش به دلیل شیوع گسترده کرونا مجبور شد قید برگزاری رژه روز پیروزی بر آلمان نازی را بزند اعلام کرده که قرار است این مراسم را با تدابیر ویژه کرونایی برگزار کند.

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام کرد که طی هفته جاری و در پی تصمیم برای بازگشایی اماکن ورزشی مدیران و کارکنان این نهاد پروتکل های بهداشتی مقابله با کرونا را فرا می‌گیرند.

زاهدان - ایرنا - محمدباقر نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه روز سه‌شنبه در مراسمی با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسوولان این استان 14 هزار و 600 واحد مسکونی محرومان را بطور همزمان از شهرستان ایرانشهر افتتاح کرد که چهار هزار و 100 واحد آن در سیستان و بلوچستان به خانواده‌های محروم واجد شرایط تحویل شد.

اراک - ایرنا - رئیس کل دادگستری استان مرکزی گفت: رسالت اصلی حفظ، نگهداری و جلوگیری از تعرض به اراضی ملی وظیفه دستگاه قضایی است و در این مسیر هیچ محدودیتی وجود ندارد.

تهران - ایرنا - سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان سه‌شنبه شب گفت: عملکرد مقاومت در سال 2000 میلادی موجب شد، طرح صهیونیست‌ها برای ایجاد جنگ داخلی در لبنان نقش برآب شود.

تهران - ایرنا - فرماندار شهرستان دماوند گفت: حضور ویلانشین ها و مهاجرین فصلی در شهرستان دماوند، تجهیز و توسعه امکانات خدماتی و امدادی را به منظور مقابله با بحران می طلبد.

تهران - ایرنا - تیم فوتبال بایرن‌مونیخ با برتری ارزشمند یک بر صفر مقابل بورسیادورتموند، در آستانه تکرار قهرمانی در بوندسلیگا قرار گرفت.

رشت - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از پیشرفت فیزیکی 64 درصدی ساختمان کتابخانه مرکزی رشت خبر داد و گفت: تلاش ها بر آن است تا این پروژه تا پایان امسال تکمیل و آماده بهره برداری شود.