پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دولت ترامپ در حالی به دنبال کاهش محدودیت های جلوگیری از شیوع کرونا است که براساس آخرین اخبار منتشر شده، شمار جان باختگان مبتلا به ویروس کووید 19تا شامگاه امروز (سه شنبه)‌در آمریکا به یکصد هزار و 90 نفر رسیده‌است.

تهران - ایرنا - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از رییس دفتر رییس جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری جهت تسریع امور دست اندرکاران نظام سلامت تقدیر و تشکر کرد.

تهران - ایرنا - سازمان الحشد الشعبی سه‌شنبه شب اعلام کرد که یک مسؤول ارشد اطلاع‌رسانی گروهک تروریستی داعش در استان صلاح‌الدین در شمال این کشور دستگیر شد.

یزد - ایرنا - مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس یزد گفت: در برخورد یک دستگاه سمند با تریلی امروز (سه شنبه) در کمربندی شهر میبد 2 نفر زخمی شدند که برای درمان به بیمارستان منتقل شدند.

کرج - ایرنا - شرکت گاز استان البرز اعلام کرد که گاز بخشی از ساکنان شمالی شهر کرج و شهر کوهسار فردا چهارشنبه هفتم خردادماه قطع می شود.

ایلام - ایرنا - استاندار ایلام گفت: با توجه به محدودیت های اعتباری باید پروژه های بالای 70 درصد پیشرفت فیزیکی شهرستان های مختلف در اولویت پرداخت اعتبار و تکمیل نهایی قرار بگیرند.

یزد - ایرنا - نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه یزد ساخت پارک اختصاصی برای ورزش و تفریح بانوان را در مرکز استان ضروری دانست و گفت: وجود چنین فضایی از بسیاری ناهنجاری‌ها و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی در میان این قشر جلوگیری می‌کند.

کرج - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز با اشاره به ظرفیت های تاریخی و طبیعی استان گفت: با وجود این ظرفیت ها، صنعت گردشگری البرز به خوبی مورد استفاده قرار نگرفته است.

شهرکرد - ایرنا - جمعی از مردم فرخشهر چهارمحال و بختیاری روز سه‌شنبه با تجمعی، خواستار لغو اجرای تونل انتقال آب بهشت‌آباد شدند.

تهران - ایرنا - قائم مقام ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور با اذعان به اینکه، برخی از موسسات و دانشگاه ها در طول سالهای گذشته با درخواست تعدادی نمایندگان مجلس راه اندازی و تنها با یک هیئت علمی اداره می شدند، از ساماندهی و تجمیع 90 موسسه و دانشگاه دولتی از 119 مرکز موجود از سوی وزارت علوم خبر داد.

قزوین ایرنا - موسسه خیریه حضرت رقیه (س) قزوین روز سه شنبه با حضور مسوولین این استان در محل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قزوین افتتاح شد.

تهران - ایرنا - مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس، گفت: لایحه مربوط به پرونده «برانکو ایوانکوویچ» امروز (سه‌شنبه) و در موعد مقرر برای دادگاه حکمیت ورزش (C.A.S) ارسال شد. پرونده «بودیمیر» نیز به صورت تک‌داور بررسی و اعلام رای می‌شود.

تهران - ایرنا - آخرین تحرکات و آرایش سیاسی نمایندگان منتخب به فاصله یک روز تا آغاز رسمی مجلس، گمانه زنی ها درباره انتخاب رییس، هیات رییسه، فراکسیون ها و کمیسیون ها را شفاف تر کرده و به نظر می رسد گام نهایی تعیین تکلیف این کرسی ها در بهارستان برداشته شده است.

تهران - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه استان تهران حادثه خیز و دماوند یاریگر این استان است گفت: شهرستان دماوند به جهت زلزله خیز و مهمانپذیر بودن نیازمند توجه بیشتری است و امکانات آن در شرایط اضطراری کافی نیست.

نیویورک - ایرنا - عضو ارشد جمهوریخواه در کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان از تصمیم نخست وزیر انگلیس علیه نسل پنجم فناوری شرکت چینی هوآوی استقبال کرد.

تهران - ایرنا - هافبک طراح تیم فوتبال آژاکس بار دیگر وارد سبد خرید رئال‌مادرید شد.