پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سرمربی باشگاه منچسترسیتی با طعنه زیرپوستی به رقیب سنتی خود یعنی «خوزه مورینیو» گفت که پروتکل‌هایی که وی و بازیکنانش باید برای بازگشت به فوتبال آن را رعایت کنند، در مقایسه با تلاش‌های ارزشمند پرسنل درمانی فعال در خط مقدم جبهه مبارزه با کرونا، بسیار ناچیز است.

تهران - ایرنا - لیز تروسل سخنگوی کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل متحد روز سه‌شنبه گفت: بحران انسانی در یمن بدترین بحران جهان است.

زاهدان - ایرنا - 14 هزار و 600 واحد مسکونی در سراسر کشور امروز سه‌شنبه با حضور معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه، معاون راه و شهرسازی و معاون بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از طریق ویدئوکنفرانس در ایرانشهر افتتاح شد.

شهرکرد - ایرنا - دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری از آغاز اجرای طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر در استان خبر داد.

تهران - ایرنا - آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: سند مالکیت 11 فضای آموزشی به مساحت 17هزار و 374 مترمربع متعلق به یکی از وزارتخانه‌ها به صورت رایگان به نام آموزش و پرورش ثبت شد.

آستارا - ایرنا - مسئول پایگاه انتقال خون آستارا از افزایش 10 درصدی اهدای خون توسط مردم این شهرستان در ماه مبارک رمضان، نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

تهران - ایرنا - رئیس جمعیت هلال احمر با حضور در شهرستان پاکدشت از پایگاه امداد جاده‌ای شهیدان مظفر و ثامن‌الحجج (ع) بازدید کرد.

سنندج - ایرنا - معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: در شبانه روز گذشته وزش شدید باد پدیده غالب در این استان بود که شدت آن در آویهنگ سنندج به 95 کیلومتر در هر ساعت رسید.

یزد - ایرنا - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت (صمت) مهریز گفت: امسال به مناسبت ماه رمضان 103 تن انواع اقلام یارانه‌ای برای تامین نیازهای مردم در این شهرستان توزیع شد.

یزد - ایرنا - رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان مهریز گفت: طی چند روز اخیر با هوشیاری ماموران یگان حفاظت و همکاری مردم یک هکتار اراضی ملی به ارزش 25 میلیارد ریال که به مسکن و باغ غیرمجاز در دهستان میانکوه تغییر کاربری پیدا کرد، شناسایی و طبق مقررات رفع تصرف شد.

همدان - ایرنا - رییس شورای اسلامی شهر همدان گفت: 14 پاسخ عباس صوفی شهردار همدان به 21 سوال اعضای این شورا قانع کننده بود و شورا منتظر پاسخ هفت پرسش باقی‌مانده است.

تهران - ایرنا - تیم ملی فوتبال ایران با شکست قطر در دوحه مقدمات صعود خود به جام جهانی 2014 را فراهم کرد.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌المللی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبر تصویری ایرنا 24 گفت: شهرداری تهران تابع تصمیم ستاد ملی کرونا است و اگر تصمیم به عدم اجرای طرح ترافیک گرفته شود، شهرداری به این تصمیم پایبند خواهد بود.

سنندج - ایرنا - مدیرکل دامپزشکی کردستان گفت: بازرسان این اداره کل در سال جاری برای 220 واحدهای صنفی فعال در عرصه تهیه و توزیع فراورده‌های خام دامی در این استان پرونده تشکیل و به مراجع قضایی معرفی کرده‌اند.

وکیل پایه‌یک دادگستری در گفت‌وگو با خبر تصویری ایرنا 24 مناسبات مالی میان موکل و وکیل پیچیده تر از آن دانست که با یک بخشنامه حل شود.

ایرنا - بجنورد - ساخت سه پل که مشکل تردد در ضلع جنوبی رودخانه چندیر و بخش جرگلان شهرستان مرزی راز و جرگلان خراسان شمالی را برطرف می‌کند به مناقصه گذاشته شد.