پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرکز ردیابی تانکرها (TankerTrackers. com) سه شنبه در خبری، ارسال مواد سوختی و حرکت کشتی های نفتی حامل بنزین ایران به ونزوئلا را حماسه‌ی تهران و کارکاس خوانده است.

اردبیل - ایرنا - استاندار اردبیل گفت: مجتمع‌های آبدرمانی استان در مشگین‌شهر و سرعین از شنبه آینده بازگشایی می‌شوند.

بندرعباس - ایرنا - معاون پرورشی وجلوگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش وپرورش هرمزگان گفت: 25 هزار و 908 دانش آموز در استان تحت پوشش نماد قرار گرفتند که از این تعداد 949 نفر به مراکز مشاوره ای وحمایتی ارجاع شدند.

تهران - ایرنا - امیرحسین قاضی زاده هاشمی از منتخبان مجلس یازدهم شورای اسلامی از تشکیل مجمعی با عنوان «مجمع هم اندیشان جهادی مجلس یازدهم» با اکثریت نمایندگان مومن، جهادی و اندیشمند خبر داد.

یاسوج - ایرنا - فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: فردا هفتم خرداد ماه 1399 ثبت نام 500 نفر از جوانان این استان برای استخدام در نیروی انتظامی آغاز می شود.

تهران - ایرنا - پادرینو لوپز وزیر دفاع ونزوئلا روز سه شنبه گفت، نیروهای مسلح این کشور (FANB) در آب‌های سرزمینی خود از نفتکش‌های حامل سوخت ایران محافظت خواهند کرد.

یاسوج - ایرنا - معاون گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی تاسیسات و مکان های گردشگری استان از فردا چهارشنبه فعالیت خود را از سر می گیرند.

یاسوج - ایرنا - دبیر نهاد طرح آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در لنده گفت: سه طرح مهم توسعه و زیباسازی شهری از سوی بنیاد علوی در این شهرستان اجرا می‌شود.

گچساران - ایرنا - رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باشت گفت: عملیات اجرایی هفتمین مرحله مرمت بنای تاریخی پل بریم در شهرستان باشت در جنوب استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: شیعه و سنی با تکیه بیشتر بر مشترکات و توجه به موضوع وحدت، به امنیت و عزت بیشتری دست پیدا می‌کنند.

تهران - ایرنا - سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ضمن اینکه از مسئولان خواست تا از تصمیم‌گیری های خلق الساعه مرتبط با شهروندان اجتناب کنند، نسبت به لغو یکباره و تلفنی طرح ترافیک انتقاد کرد.

یاسوج - ایرنا - مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: جشنواره ملی «جوانه های راه» در بخش دانش آموزی به زودی و همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می شود.

یاسوج - ایرنا - آنچنان که آمارها، نمودارها و تحلیل‌های کارشناسانه مسئولان و متولیان امر در وزارت بهداشت و همچنین ستاد ملی کرونا اعلام کرده کفه شاخص‌های مثبت، دستاوردها، نکات امیدوارکننده، پیشرفت‌ها و توفیق‌های حاصل شده در سایه تلاش، انسجام و تعامل مردم و مسئولان برای مقابله و مدیریت این بیماری در استان کهگیلویه وبویراحمد به مراتب سنگین‌تر از تلخی‌هایش بوده است.

تهران - ایرنا - فراخوان برنامه «خاطرات بابا»، پویش خاطرات جنگ تحمیلی در راستای حفظ ارزش‌ها، خاطرات جنگ تحمیلی، تکریم رزمندگان، شهدا، جانبازان، اسرای هشت سال دفاع مقدس ویژه کودکان و نوجوانان در فضای مجازی منتشر شد.

شیراز - ایرنا - استاندار فارس، طرح موزه منطقه‌ای و باغ مشاهیر شیراز را بزرگترین طرح فرهنگی در حال اجرا در کشور دانست و گفت: با توجه به جایگاه گردشگری و فرهنگی مجموعه حافظیه، احداث این طرح ضروری بود.

کرج - ایرنا - برگزیدگان پویش فرهنگی سپاس سرداربا موضوع "منم یک حاج قاسم دیگر" و با شعار" سردارمقاومت راهت ادامه دارد" روز سه شنبه در استان البرز تجلیل شدند.