پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سیاسی خبرگزاری ایرنا

سیاسی خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - فدراسیون کشتی در نامه‌ای شرحی از اقدامات خود را در راه مبارزه با دوپینگ به اطلاع اتحادیه جهانی رساند.

اهواز - ایرنا - مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال خوزستان گفت: تمام بازیکنان و کادر فنی این تیم امروز سه‌شنبه پیش از آغاز تمرین تست کرونا دادند.

تهران - ایرنا - پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: متاسفانه افرادی با اظهارنظرهای غیر کارشناسانه فوتبال ایران را به مسخره گرفته‌اند.

تهران - ایرنا - منتخب مجلس یازدهم با بیان اینکه ما با حضور حمیدرضا حاجی بابایی در یک کشتی هستیم، گفت: تکلیف انقلابی همه این بود که یکی شویم، بر همین اساس نامزد نایب رئیسی مجلس شدم اما استمزاج را درست نمی‌دانم. آن را پذیرفتم و زیر آن نخواهم زد.

بندرعباس - ایرنا - عنوان‌های خبری صفحه اول روزنامه‌های دریای اندیشه و دریا در روز سه‌شنبه 6خردادماه سال‌جاری مرور می‌شود.

مهاباد - ایرنا - تندباد شدیدی با سرعت 84 کیلومتر بر ساعت شهرستان تکاب در جنوب آذربایجان‌غربی را درنوردید و مشکلاتی را برای مردم بوجود آورد.

تهران - ایرنا - معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به اینکه سطح ایمنی دریانوردی در آبراه‌های تحت حاکمیت کشور و ناوگان تحت پرچم در سال 99 ارتقاء پیدا می‌کند، گفت: تهیه روش نوین آنالیز سوانح دریایی کشور در دستور کار قرار دارد.

تهران - ایرنا - دولت عربستان با حذف ممنوعیت سفرهای داخلی، اجازه برگزاری نماز جمعه و جماعات در مساجد، بازگشایی مراکز دولتی و خصوصی و مجاز شدن فعالیت های اقتصادی و تجاری، تلاش دارد کشور را به تدریج به زندگی طبیعی - که بر اثر شیوع ویروس کرونا مختل شده بود - بازگرداند.

تهران - ایرنا - بحران اقتصادی در لبنان صنعت برق این کشور را نیز متاثر کرده و هم اکنون خاموشی‌ها در برخی نقاط این کشور تا 19 ساعت در شبانه روز می‌رسد و این موضوع سبب وارد آمدن خسارت عظیم و کاهش فعالیت‌های اقتصادی در این کشور شده است.

همدان - ایرنا - مسوول واحد جذب اداره‌کل انتقال خون همدان با بیان اینکه میزان ذخیره خونی این استان در وضعیت اضطرار است از شهروندان خواست برای تامین خون مورد نیاز بیماران تالاسمی، هموفیلی و جراحی‌ها همکاری لازم را داشته باشند.

تهران - ایرنا - دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس برای حضور در تمرینات سرخپوشان به تهران بازگشت.

تبریز - ایرنا - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به بازگشایی اصناف پرخطر در آذربایجان‌شرقی گفت: نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی پرخطر شیوع کرونا همزمان با بازگشایی این واحدها تشدید می‌شود.

تهران - ایرنا - نمایندگان منتخب یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز پنجشنبه رسما بر کرسی‌های سبز آن تکیه خواهند زد. این آغازی است برای حرکت آنها در جهت وعده‌های انتخاباتی‌شان و پیگیری ایده‌هایی که به تناسب طیف‌بندی سیاسی در حوزه‌های مختلف داشته‌اند.

تهران - ایرنا - مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی گفت: تمدید کارت‌های بانکی منقضی شده مشتریان نیازمند حضور در شعب بانک عامل و احراز هویت بوده که در راستای سهولت برای یکسال به صورت رایگان تمدید می‌شوند.

کرمانشاه - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با اشاره به آغاز فصل جابجایی مستاجرین و مشکلات اقتصادی که کرونا برای خانواده‌ها به وجود آورده است، گفت: اجاره‌نامه‌هایی که موعد اتمام آنها 2 ماه نخست سال جاری است تا تیرماه تمدید می‌شود و مالک حق اخذ جریمه دیرکرد تخلیه واحد مسکونی را ندارد.

تهران - ایرنا - عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) از تاثیر مثبت روش درمانی پلاسما در مداوای بیماران بدحال کرونا خبر داد و گفت براساس نتایج تحقیقات انجام شده 70 درصد بیماران بدحال که از پلاسما درمانی استفاده کردند، بهبود یافتند.