دوشنبه 9 مهر 1403

برگزاری مسابقه زیبایی اسب در اردبیل / زمین چمن تختی تعویض می‌شود

خبرگزاری مهر مشاهده در مرجع
برگزاری مسابقه زیبایی اسب در اردبیل / زمین چمن تختی تعویض می‌شود

اردبیل - مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری مسابقه زیبایی اسب در اردبیل با حضور علاقه‌مندان به این حوزه و داوران بین‌المللی در اردبیل خبر داد.

اردبیل - مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری مسابقه زیبایی اسب در اردبیل با حضور علاقه‌مندان به این حوزه و داوران بین‌المللی در اردبیل خبر داد.

سجاد انوشیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: این رویداد در اواخر هفته و به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد که اسب‌های حاضر در این مسابقه به اردبیل منتقل شدند و داوران نیز با ورود به شهر اردبیل این مسابقه را قضاوت خواهند کرد.

وی به برگزاری این رویداد در ورزشگاه تختی اردبیل و روی زمین چمن اشاره کرد و گفت: برخی انتقادها و تعبیر و تفسیرها را در این زمینه در فضای مجازی مشاهده می‌کنیم که باید اعلام کنیم به دلیل انجام عملیات بازسازی و تعویض چمن ورزشگاه تختی قرار است این مسابقه را برگزار و سپس عملیات بازسازی و تعویض چمن در این ورزشگاه انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: هیچ‌گونه سوارکاری و اسب‌دوانی در روی چمن تختی انجام نخواهد شد و تنها زیبایی اسب در این رقابت به نمایش گذاشته می‌شود و جای نگرانی از بابت تخریب چمن ورزشگاه تختی نداریم.

انوشیروانی افزود: با انتخاب پیمانکار از مردادماه عملیات بازسازی و تعویض زمین چمن تختی آغاز خواهد شد و هم اکنون نیز عملیات بهسازی روشنایی این ورزشگاه در حال انجام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: با تأمین اعتبار مناسب قرار است در کنار استادیوم علی دایی، ورزشگاه تختی اردبیل نیز مورد مرمت و بازسازی قرار گیرد تا به سرعت در اختیار ورزشکاران به ویژه اهالی فوتبال قرار گرفته و مسابقات مختلف فوتبال در این ورزشگاه و همچنین استادیوم علی دایی برگزار شود.

انوشیروانی اضافه کرد: در کنار تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در شهرهای مختلف، سعی و تلاشمان بر این است تا پایان امسال از ظرفیت استادیوم علی دایی نیز با تحویل کامل از وزارت راه و شهرسازی بهره‌برداری به انجام رسیده و از آن بهره بگیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل همچنین به موفقیت اخیر کشتی‌گیر ناشنوای استان در مسابقات جهانی ترکیه اشاره کرد و ادامه داد: حسین نوری کشتی‌گیر ناشنوای استان اردبیل در مسابقات جهانی ناشنوایان که در ترکیه برگزار شد، موفق به کسب مدال طلا و ایستادن در سکوی قهرمانی شد تا افتخاری دیگر برای کشتی استان اردبیل رقم بخورد.