چهارشنبه 6 تیر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایسنا

3 ملی پوش شمشیربازی پس اینکه مشخص شد به مبتلا به ویروس کرونا هستند در خوابگاه شمشیربازی شیرودی قرنطینه شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: کرونا و تصمیمات ستاد مقابله با این پاندمی کشنده، تازه‌ترین سوژه شایعه پردازان و حاشیه سازان علیه دولت است تا یک هفته پس از شایعه سازی پیرامون تصمیمات دلاری و چراغ سبز ساکن تازه کاخ سفید، به تنوع موضوعی در تاختن به دولت برسند.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر با بیان اینکه اهدای خون به طورچشمگیری در جنوب سیستان‌وبلوچستان کاهش یافته است گفت: حدود 700 بیمار تالاسمی این شهرستان به شدت نیازمند به اهدای خون هستند.

خبرگزاری مهر

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه پیشنهاد تعطیلی تهران کارشناسی شده است، گفت: این تعطیلی با توجه به شرایط، نیاز مهمی است و از رئیس جمهور خواستار اجرای آن هسیتم.

خبرگزاری مهر

اختتامیه «هجدهمین دوره کتاب سال دفاع مقدس» فردا دوشنبه همزمان سومین روز هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در محل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

خبرگزاری ایسنا

در جلسه اصلی کمیسیون لوایح هیات دولت که به ریاست علیرضا آوایی برگزار شد، پیشنهادهای وزارت خانه های امور اقتصادی و دارایی و دادگستری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری ایسنا

یک رفتارشناس اجتماعی معتقد است که نحوه تبیین و ارائه دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با کووید 19 باید به گونه‌ای خلاقانه باشد که بتواند مردم را به رعایت این دستورالعمل‌ها ترغیب و تشویق کند چراکه ذهن انسان به طور ناخودآگاه، برخوردی حساسیت زدایانه با این هشدارها دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روزنامه همدلی در مطلبی آورد: ترامپیسم در بعد خارجی به چین تحت عنوان رقیب اقتصادی توجه کرده و در داخل آمریکا بر پایه نژادپرستی، زن‌ستیزی، مهاجرستیزی، جنبش ملی‌گرایی پوپولیستی، کیش شخصیت، دروغگویی و بی‌صداقتی و مخالفت با رسانه‌های مستقل و بالاخره اسلام‌هراسی استوار شده است.

خبرگزاری ایسنا

آرزو قدم‌زنان به ماشین نزدیک می‌شود و در یک لحظه خودش را روی کاپوت پرت می‌کند. همه نگاه‌ها به او دوخته می‌شود. بعد از برخورد با محافظ مقابل شیشه جلو نقش بر زمین می‌شود. صدای تشویق بقیه بچه‌ها و لبخند استاد حکایت از موفقیت او در اجرای این حرکت دارد. باران شروع به باریدن می‌کند و دختران گروه بدلکاری خیبر برای صحنه پرت‌شدن از ماشین در حال حرکت آماده می‌شوند.

خبرگزاری ایرنا

بیرجند - ایرنا - علت سقوط دانش‌آموز قاینی از کوه اگرچه تحت تاثیر شرایط تحصیل دانش‌آموزان در فضای اینترنت و اتصال به شبکه شاد قرار گرفت اما با روایت‌های گوناگون از این ماجرا در روزهای اخیر موضوعات مختلفی مورد توجه رسانه‌ها و مسوولان قرار گرفته است.

خبرگزاری ایرنا

زاهدان - ایرنا - شهردار ایرانشهر در جنوب سیستان‌وبلوچستان با بیان اینکه شهرداری افزون‌بر 300 میلیارد ریال عوارض از شهروندان و ادارات طلبکار است گفت: کمتر از 10 درصد شهروندان این شهرستان عوارض پرداخت می‌کنند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - مدیرکل اداره پست خوزستان با اشاره به ماموریت ویژه برای توزیع داروهای بیماران خاص در محل درمان به صورت پست ویژه گفت: با توجه به شرایط خاص این دسته از بیماران و سیستم ایمنی ضعیف آنان، این اقدام به‌منظور جلوگیری از تردد اینگونه افراد انجام می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - این روزها کرونا با همه سختی‌ها و مرارت‌ها همراهمان شده و گرچه مشکلاتی برای مردم و کشور ایجاد کرده اما ناخواسته جلوه‌هایی از عشق، مهربانی و ایثارگری را نیز در جامعه ایرانی اسلامی خلق کرده است.

خبرگزاری ایسنا

در راستای تامین اجتماعی دیجیتال و بر اساس طرح 3070 که از هفته گذشته کلید خورد قرار است تا بهمن ماه، دوشنبه هرهفته تعدادی از خدمات پرمراجعه این سازمان، بدون نیاز به مراجعه حضوری در دسترس قرار بگیرد. با این تحول دیجیتالی و غیرحضوری شدن 30 خدمت، 70 میلیون از بار مراجعه به شعب تامین اجتماعی کاسته خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ویروس کرونا این روزها جزئی‌ترین جنبه‌های زندگی بشر نیز را با وقفه روبرو کرده اما به گفته مسئولان، ازدواج جوانان علیرغم بروز این بحران، شاید به رشد مورد انتظار نرسیده باشد، اما معطل این واقعه هم نمانده است.