چهارشنبه 6 تیر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کمردرد از رایج‌ترین و شایع‌ترین دردها است که به گفته متخصصان، 90 درصد ایرانیان به دلیل سبک زندگی نادرست، این عارضه را تجربه می‌کنند.

خبرگزاری ایرنا

روزنامه‌های خراسان رضوی روز یکشنبه بیست و پنجم آبان ماه 1399 مطالب متنوعی منتشر کردند که عنوان‌های برجسته آنها مرور می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: با ظرفیت ایجاد شده در واحدهای استان توان تولید ماسک در زنجان به روزانه 2 میلیون عدد رسیده است که در صورت نیاز این تعداد تولید و عرضه خواهد شد.

خبرگزاری مهر

مدیر کمیته محتوایی هفته کتاب عنوان کرد: امسال تجمعات هفته کتاب با توجه به شیوع کرونا مجازی شده است.

خبرگزاری ایرنا

مشهد - ایرنا - رییس سازمان نظام پزشکی مشهد گفت: همه محدودیتها از جمله محدودیتهای تشرف به حرم مطهر امام رضا (ع)، اماکن مذهبی و مساجد با توجه به این که در دوران اوج بیماری کرونا به سر می بریم باید تشدید شود.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - ترس کاذب از ابتلا به ویروس کرونا در پایگاه‌های انتقال خون، جریان اهدای خون در کشور و از جمله استان چهارمحال و بختیاری را با کاهش روبرو کرده است و اکنون ذخایر خونی با وجود نیاز مبرم مراکز درمانی، در وضعیت قرمز و بحرانی قرار دارد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - برگزاری رقابتهای شطرنج کشوری زیر 18 سال به میزبانی بندرلنگه، مشخص شدن حریفان تیم فوتبال آوای حدید میناب و احتمال میزبانی هرمزگان از رقابتهای لیگ برتر فوتسال از جمله خبرهای ورزشی هرمزگان است.

خبرگزاری مهر

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی سراسر کشور جزییات قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان را تشریح کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - این روزها در کنار خبرهای ناراحت کننده از سیر صعودی مرگ و میر ناشی از همه‌گیری کرونا در دنیا، خبرهای خوشی نیز از تلاش محققان در زمینه تولید واکسن به گوش می‌رسد. در این بین محققان ایرانی نیز بیکار ننشسته و تلاش‌هایی را به ثمر رسانده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مرحوم علامه محمدتقی جعفری هنگامی که احساس کرد، برخی افراد می‌خواهند میان او و دیگران تبعیضی قائل شوند، گفت: من کتاب وجدان نوشته‌ام. چگونه می‌توانم وجدان خود را زیر پا بگذارم؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر از توزیع سراسری 820 قلم انواع داروهای مهم و حیاتی توسط این جمعیت در قالب 84 گروه دارویی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

ستاره مصری تیم فوتبال لیورپول پس از ابتلا به ویروس کرونا در یکی از هتل‌های شهر قاهره قرنطینه شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - محققان ایرانی از ابتدای شیوع ویروس کرونا تلاش بی وقفه ای را برای تولید واکسن آن داشته اند. اکنون نام ایران همانند چین، روسیه، امریکا و آلمان به عنوان سازندگان اصلی واکسن این بیماری مطرح است و هشت واکسن ایرانی در فهرست کاندیداهای واکسن کووید19 سازمان جهانی بهداشت ثبت شده است.

خبرگزاری ایسنا

کارشناس مسئول اداره امور بیماری‌های دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: افراد دیابتی، در مقابل بیماری کووید 19 آسیب پذیرتر از سایرین هستند.

خبرگزاری ایسنا

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ضمن تشکر از تمام کسانی که در تولید و تدوین سه نرم افزار "قرآن و سلامت" و دستنامه "دین و سلامت" نقش داشتند، بیان داشت: امیدوارم به برکت هفته قرآن و عترت، در این مسیر موفق باشیم و پژوهشکده‌های میان رشته‌ای در این مسیر از تولیدات علمی در حوزه قرآن و سلامت استفاده لازم را ببرند.

خبرگزاری ایرنا

کرمانشاه - ایرنا - اگر زنان جامعه ما در کنار مشغله‌ها و وظایف متعدد خانه‌داری و شغلی، دست دوستی به سمت کتاب بلند کنند نه تنها سلامت فکری و روحی خود و فرزندان را تضمین می‌کنند بلکه جامعه را از یک بحران بزرگ فرهنگی نجات می‌دهند.