چهارشنبه 6 تیر 1403

بهداشت و سلامت

بهداشت و سلامت

خبرگزاری مهر

کارشناسان دانشگاهی می‌گویند شیوع کرونا شاخص‌های جدیدی برای اعتبار موسسات آموزش عالی رقم زده تا حدی که حل چالش کرونا و آموزش آنلاین به معیارهای شهرت دانشگاه‌ها اضافه شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - ستاد ملی مقابله با کرونا در آخرین جلسه خود محدودیت‌هایی تکراری را برای مهار کرونا تصویب کرد که همچنان با کلید واژه «از شنبه» قابل توجه و ارزیابی است و به نظر نمی‌تواند سد محکمی در برابر ویروس کرونا باشد.

خبرگزاری ایرنا

بندرعباس - ایرنا - بارها و بارها از تریبون های مختلف نسبت به خطر شیوع هر چه بیشتر کرونا در مراسم ها اعم از جشن و ترحیم هشدار داده شده و امروز برگزاری مراسم های عروسی و دور همی ها در هرمزگان به عنوان متهم اول شیوع این ویروس مرگبار شناخته شده است.

خبرگزاری مهر

با توجه به لغو برگزاری رقابت‌های جهانی به دلیل شیوع ویروس کرونا، کشتی ایران حالا برای کسب سهمیه‌های باقیمانده المپیک 2021 توکیو دورخیز می‌کند.

خبرگزاری ایسنا

منسوجات نانویی یکی از شرکت‌های فناور بعد از عرضه به بازارهای عراق، پاکستان و افغانستان، کشورهای هلند، کانادا، استرالیا و بلغارستان را هدف قرار داده است.

خبرگزاری ایسنا

در طول 9 ماه گذشته و با گسترش بی امان ویروس کرونا، بارها محدودیت‌های مختلف در سطح کشور اعمال شد، اما در این میان، همواره انگشت اعمال محدودیت‌های کرونایی به نوعی آموزشگاه‌های آزاد را اشاره گرفته و این صنف که تا پیش از کرونا هم با مشکلات اقتصادی بسیاری دست به گریبان بودند، حالا با آمدن کرونا و تعطیلی‌های چند باره بیش از پیش به مشکل خورده و دچار رکود اقتصادی شده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نتایج یک مطالعه بزرگ، نشان می دهد استنشاق یک داروی ام. اس به نام SNG001، به بیماران کرونایی کمک می کند تا به موارد شدید این بیماری مبتلا نشوند و سرعت بهبودی آنها افزایش یابد.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - شیوع بیماری کرونا در آذربایجان‌غربی نظیر حدود 2 ماه گذشته، روند صعودی داشته که این روند با بی‌توجهی مردم به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و البته رعایت محدودیت‌های کرونایی همچنان رو به افزایش است.

خبرگزاری مهر

معاون آموزشی وزارت علوم گفت: کلاس های دانشگاه ها در حال حاضر همه به صورت غیرحضوری برگزار می شود و در این دو هفته نیز آموزش در دانشگاه ها کاملا غیر حضوری خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

ارومیه - ایرنا - رییس هیات هندبال آذربایجان‌غربی گفت: علی و حسین حیدریان، 2 نوجوانان هندبالیست ارومیه‌ای به چهارمین اردوی تیم ملی ساحلی نوجوانان کشور دعوت شدند.

خبرگزاری تسنیم

احمد نادری نماینده مردم تهران به کرونا مبتلا شد و در حال حاضردر قرنطینه خانگی به سر می‌برد.

خبرگزاری مهر

آیا این گفته که معاون مطبوعاتی، شخصا برای رسانه‌های خارجی بیش از داخلی اهمیت قایل است، صحت دارد؟ در صورت صحت، آیا این گرایش، به‌دلیل پیشینه کاری و استخدام ایشان در وزارت خارجه بوده؟

خبرگزاری ایرنا

سمنان - ایرنا - رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: مراکز منتخب غربالگری کووید -19 در مجموعه تحت پوشش این دانشگاه، با افزایش همه‌گیری ویروس کرونا، به 9 مرکز افزایش یافت.

خبرگزاری ایرنا

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: اعتبار دفترچه‌های درمانی این سازمان به منظور جلوگیری از ازدحام در وضعیت قرمز شیوع کرونا به صورت غیرحضوری تمدید می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

گناوه - ایرنا - مدیر آموزش وپرورش گناوه گفت: این مجموعه با مساعدت خیران و فرهنگیان 64 تبلت به دانش‌آموزان بی‌بضاعت در قالب پنجمین مرحله کمک‌های مومنانه این مجموعه اهدا کرد.

خبرگزاری ایسنا

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی به ویروس کرونا مبتلا شد.