یک‌شنبه 15 مهر 1403

بیانات رهبری، بهترین روش شناخت ابعاد رفتاری امام (ره)/ گرایش به دین در نسل فعلی انقلاب قوی‌تر شده است

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
بیانات رهبری، بهترین روش شناخت ابعاد رفتاری امام (ره)/ گرایش به دین در نسل فعلی انقلاب قوی‌تر شده است

محمدحسن قدیری ابیانه تحلیلگر سیاسی گفت: سخنرانی ها و مواضع مقام معظم رهبری در رابطه با بنیانگذار انقلاب اسلامی در کنار سخنان مکتوب امام خمینی (ره) بهترین روش برای شناخت دقیق و صحیح از ابعاد وجود امام (ره) است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قدیری ابیانه در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه مقام معظم رهبری هرساله در مراسم ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب ابعادی از ویژگی های شخصیتی و رفتاری این مردخدا را برای مردم تشریح می کنند گفت: سخنرانی ها و مواضع مقام معظم رهبری در رابطه با بنیان گذار انقلاب اسلامی در کنار سخنان مکتوب امام خمینی (ره) بهترین روش برای شناخت دقیق و صحیح از ابعاد وجود امام خمینی (ره) است.

وی ادامه داد: جوانان و نوجوانان نسل فعلی انقلاب بهتر و تشنه تر از گذشته به دنبال حقیقت و راه الهی هستند و صحبت های مقام معظم رهبری می تواند بهترین سرخط برای پیدا کردن مسیر زندگیشان باشد مسیری که به پیشرفت خود انها و انقلاب و اسلام منجر خواهد شد. سفیر اسبق ایران در کشور مکزیک با اشاره به اینکه این تشنگی و گرایش به معنویت در برنامه هایی مثل سرود سلام فرمانده، تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و... کاملا نمایان است تصریح کرد: سبک مدیریت و رهبری امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری عمل براساس تکلیف است و اگر این مسیر را مردم کشور نیز در پیش بگیرند به طور قطع هیچ آسیبی از سوی هیچ فردی متوجه کشور نخواهد بود. وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) اسلام شناس و خداشناس بزرگی بودند که هدایت ها را دریافت و براساس آن تصمیم گیری می کردند ابراز داشت: امامین انقلاب به وعده های الهی با تمام وجود اعتقاد دارند و انها را وعده های حق می دانند به همین دلیل است که امام خمینی (ره) در زمان دفاع مقدس مردم را به ایستادگی دعوت میکرد و حال نیز خلف شایسته ایشان مردم به مقاومت و در عین حال توجه به علم و اقتصاد تشویق می کنند. وی ادامه داد: در هر زمان و هر موضوعی که بر اساس تکلیف خود تلاش کردیم پیشرفت نیز حاصل شده است و هرکجا از خود تنبلی بروز داده ایم در آن مسئله درجا زده ایم. قدیری ابیانه با اشاره به صحبتهای امروز مقام معظم رهبری در رابطه با بخش دیگری از صحبت های ایشان مبنی براینکه جمهوری اسلامی ایران نه به کشوری ظلم می کند و نه ظلم می پذیرد اظهار داشت: سربلندی و عزت کشورها و مردم و دفاع از مظلومان سرلوحه انقلاب اسلامی بوده است و این موضوع مورد تائید همگان است و به همین دلیل است که مظلومان تمام عالم می دانند که می توانند در هرزمان و هر موضوعی روی کمک جمهوری اسلامی حساب کنند. این کارشناس مسائل سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: باید افتخار کرد که در کشوری زندگی می کنیم که امامین انقلاب فقیه اسلام شناسی است که با تمام وجود به آیات قرآن اعتقاد دارد وبراساس آن عمل می کند و صرفا به دانستن معانی آیان نیست بلکه عمل و اعتقاد مهم است که امامین انقلاب در زمینه درخشیدند. انتهای پیام / ک