شنبه 14 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

شهردار تهران درخصوص برنامه شهرداری در زمینه مقابله با بحران آب پایتخت توضیحاتی ارائه کرد.

رئیس پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری یکی از لیدرهای اصلی اغتشاشات اخیر در "بلوار کشاورز" خبر داد و گفت: از متهم مقادیر زیادی مواد آتش‌زا و سمی دست‌ساز کشف شد.

گزارشگر ویژه سازمان ملل ضمن تشریح اهداف سفر اخیر خود به ایران می‌گوید؛ موارد و مصادیق متعددی از حقوق بشر در ایران به دلیل تحریم‌های یکجانبه تحت تاثیر قرار گرفته و نقض شده‌اند.

شهردار تهران بر استفاده از پارکینگ امیرکبیر تا پیش از برگزاری مناقصه توسط شهرداری منطقه 14 تأکید کرد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور میزان خسارت وارد شده در پی بارندگی‌های مردادماه امسال را اعلام کرد.

ثبت نام برای آزمون سردفتری 1401 فردا پایان می‌یابد، با این حال برخی از متقاضیان از وجود مشکلات در زمان ثبت نام خبر می‌دهند.

معاون فنی عمرانی شهرداری تهران از شناسایی 47 گلوگاه سیلابی در شهر تهران خبر داد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح استفاده از "نماینده حقوقی" برای دستگاه‌های اجرایی باعث شکستن انحصار می‌شود، گفت: تا ارسال گزارش این طرح از کمیسیون و بررسی در صحن یک تا دو ماه زمان لازم است.

کیفیت هوای پایتخت در شرایط "قابل قبول" است.

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت ضمن تشریح روش‌های درمان علائم بیماری آنفلوانزا با دستورالعمل‌های طب سنتی گفت: همه بیماران در صورتی که به سلامتکده مراجعه کنند می‌توانند از خدمات درمانی طب ایرانی در کنار درمان‌های رایج استفاده کنند.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گفت: در یک برنامه تلویزیونی به نام "خودمونی" شاهد رفتار نادرست و آزار و اذیت حیات وحش هستیم، از صداوسیما درخواست می‌کنم که این برنامه هرچه سریع‌تر با برنامه‌ای که درخصوص حفاظت از حیات وحش فرهنگ‌سازی می‌کند، جایگزین شود.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد که تعداد شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی در کشور کاهش یافته است.

یک شرکت دانش‌بنیان ایرانی موفق به تولید "ریزجلبک اسپیرولینا" شده است که این ریزجلبک توسط سازمان بهداشت جهانی در سال 2018 به عنوان بهترین مکمل غذایی شناخته شده و در غذای فضانوردان ناسا استفاده می‌شود.

مرد جوان بلال‌فروشی در گردنه قوچک با یکی از مشتری‌های خود به دلایل نامشخصی درگیر شده و در جریان این نزاع، هدف یک ضربه چاقو از ناحیه قلب گرفت.

پسر جوانی که پس از مصرف مشروبات الکلی و به بهانه چشم تو چشم شدن، دوست خود را در یکی از پارک‌های یافت‌آباد به قتل رسانده بود، دستگیر شد.

در حکمی از سوی رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران، محمد ذوالفقاری به‌عنوان معاون اجرایی این سازمان منصوب شد.