شنبه 14 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

جمعی از دانش آموزان در دیدار با وزیر آموزش و پرورش، پرسش‌ها و مطالبات خود را مطرح کردند.

پروژه بهینه‌سازی خمیر منفی مورد استفاده در باتری‌های ایستا نظیر باتری‌های خودرو، باتری‌های مصرفی در نیروگاه‌ها و مراکز مخابراتی و... با هدف افزایش کیفیت و طول عمر این قبیل باتری‌ها در سازمان جهاد دانشگاهی تهران انجام می‌شود.

افزایش ترافیک شامگاهی تهران سبب افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد خواهد شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی سیدعلی حسینی را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی منصوب کرد.

فرمانده مرزبانی فراجا بخشی از سلاح‌های مختلف آمریکایی کشف شده در مرزهای کشورمان از جمله انواع کلت‌ها و چاقوهای آمریکایی را به نمایش گذاشت.

سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت با بیان این‌که انتظار داریم موج بیماری آنفلوانزا تا دو یا سه ماه آینده طول بکشد؛ گفت: حوالی بهمن‌ماه از شدت موج بیماری کاسته می‌شود.

یک کارشناس محیط زیست معتقد است که ادغام سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان منابع طبیعی نه به معنای کاهش حفاظت از محیط زیست و نه به معنای پایان بهره‌برداری و کاهش امنیت غذایی است.

رئیس جامعه حرفه‌ای گردشگری سلامت ایران با تأکید بر اینکه بخشی از دلالی‌ها در حوزه گردشگری سلامت به صورت سازمان‌یافته انجام می‌شود، گفت: مدیریت مستقیم این قسمت با بخش به اصطلاح خصولتی است و آسیب‌های این نوع دلالی هم بسیار بیشتر از دلالی کف خیابان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت میراث فرهنگی با بیان اینکه پیگیر ثبت جهانی غار علیصدر و ایجاد زیرساخت‌های لازم در این راستا هستیم، بر لزوم تشکیل کمیته‌ای برای بررسی و حل مشکلات مربوط به این غار تأکید کرد.

رئیس قوه قضاییه قهرمانی‌های غرورآفرین تیم‌های ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی و فوتبال ساحلی در مسابقات جام بین قاره‌ای را تبریک گفت.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

مرد جوان به دلیل رابطه پنهانی با همسر قاتل با ضربات چاقو در نازی‌آباد تهران کشته شد.

عاملان پرتاب کوکتل مولوتف به مسجدی در لواسانات دستگیر شدند و از مخفیگاه متهمان 19عدد کوکتل مولوتف کشف شد.

‌ثبت‌نام در آزمون سردفتری اسناد رسمی 1401 تمدید شد و داوطلبان می‌توانند تا پایان فردا دوشنبه 16 آبان نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ماده 8 قانون هوای پاک برای بازنگری به سازمان محیط زیست رفته است.

یکی از روش‌های درمان انواع زخم، استفاده از عسل برای سرعت بخشیدن به روند التیام بافت آسیب دیده است؛ مطالعات جدید نیز اثرات ترمیمی عسل روی زخم ها را به اثبات رسانده است.