شنبه 14 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ماده 8 قانون هوای پاک برای بازنگری به سازمان محیط زیست رفته است.

یکی از روش‌های درمان انواع زخم، استفاده از عسل برای سرعت بخشیدن به روند التیام بافت آسیب دیده است؛ مطالعات جدید نیز اثرات ترمیمی عسل روی زخم ها را به اثبات رسانده است.

با این زن جوان نسبت دور فامیلی داریم، او چندی قبل از من درخواست کرد در اعضای دریافت 65 میلیون تومان پول نقد، فرزندش را به عنوان دخترم خودم در اداره گذرنامه برای دریافت پاسپورت و اجازه خروج از کشور جا بزنم که من هم این کار را کردم!

مرکز استعدادیابی، آموزش و توانمندسازی کودکان کار با عنوان "پویا شهر" در منطقه 13 تهران افتتاح شد.

پدر علم ژنتیک ایران، ماجرای ربایش خود از سوی تعدادی خلافکار و درخواست پول میلیاردی متهمان از وی را توضیح داد؛ متهمان در پوشش نیروهای امنیتی دکتر فرهود را ربوده بودند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال بالا آمدن آب رودخانه‌ها در این استان هشدار داد و گفت: طبق پیش‌بینی‌ها، حجم بیشتر بارش‌ها در ارتفاعات شمال شرقی استان خواهد بود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ورود اتوبوس‌های وارداتی به بندرعباس خبر داد و گفت: گویا هنوز فرآیند اداری ترخیص و انتقال اتوبوس‌ها انجام نشده است.

معاون پرستاری وزارت بهداشت از پرداخت کارانه در قالب تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در 3 روز آینده خبر داد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه گسترش همکاری‌ها بین ایران و کوبا در حوزه سلامت در دستور کار دو کشور قرار دارد؛ گفت: تاریخ نشان خواهد داد که ستم و تحریم، به نتیجه نمی‌رسد.

جانشین فراجا گفت: بی‌توجهی به حجاب در واقع ستون امنیت خانواده‌ها را متزلزل می‌کند و راه را برای نفوذ به حریم خانواده‌ها هموار می‌سازد.

رئیس شورای شهر تهران از تصویب تخفیف ویژه پرداخت نقدی "عوارض ساختمانی" در پایتخت خبر داد.

قائم‌مقام سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به سرمایه‌گذاری ایرانیان در خارج از کشور گفت: عملکرد دستگاه‌ها در زمینه جذب سرمایه‌گذار خارجی مطلوب نیست.

"تلسکوپ فضایی هابل" تصویر دو کهکشان از مجموعه سه‌کهکشان در حال تعامل به نام Arp 248 را ثبت کرده است که این گروه به عنوان سه‌گانه وحشی نیز شناخته می‌شود و از سه کهکشان مارپیچی کوچک تشکیل شده است که این کهکشان‌ها در "صورت فلکی سنبله" قرار دارند.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر گفت: عدم نوسازی و حل مشکل املاک واقع شده در حریم راه‌آهن تهران تبریز در مناطق 17، 18 و 19 باید در دستور کار سومین جلسه شورای عالی نهاد قرار گیرد.

سخنگوی سازمان اتش نشانی شهر تهران از نجات 100 نفر در اتش‌سوزی در برج مسکونی 15 طبقه در خیابان اقاقیا خبر داد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور، دستگاه‌هایی که هنوز مجوزهای کسب و کار خود را به درگاه ملی مجوزهای کشور متصل نکرده‌اند، معرفی کرد.