شنبه 14 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان گفت: ما محصولی با نام "سافرونیکا" ساخته‌ایم که یک محصول ضدافسردگی بوده و از گیاه زعفران ساخته شده است و مجوز خود را نیز از اداره کل فرآورده‌های طبیعی طب سنتی دریافت کرده است.

مدیرعامل یک شرکت دانش‌بنیان فعال در حوزه تجهیزات آزمایشگاهی و تحقیقاتی از ساخت یک دستگاه "ایران‌ساخت" (HPLC) خبر داد که یک دستگاه ضروری برای آنالیز در صنعت داروسازی است.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری عاملان دستبرد به وسایل داخل خودروهای سواری و رمز گشایی از 300 فقره سرقت خبر داد.

سرپرست شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: به مناسبت یوم‌الله 13 آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، متروی تهران آماده ارائه خدمات به شرکت‌کنندگان در مراسم راهپیمایی است.

مالک جدید توئیتر قصد دارد گزینه ویرایش توئیت را که درحال حاضر تنها در اختیار دارندگان سرویس بلو (Blue) است را برای سایر کاربران رایگان کند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور از افزایش مستمری و وام اشتغال مددجویان بهزیستی و کمیته امداد خبر داد.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از کشف 44 قبضه سلاح جنگی و شکاری توسط مرزبانان در مرزهای استان خوزستان و آذربایجان غربی خبر داد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی مراسم 13 آبان ماه را اعلام کرد.

معاون سازمان بازرسی کل کشور از ورود این سازمان برای ابطال کمیسیون توافقات شهرداری تهران به عنوان یکی از رویه‌های بروز فساد احتمالی مورد اشاره قرار داد.

رئیس‌جمهور طی حکمی روح‌الله دهقانی فیروزآبادی را به‌عنوان معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان منصوب کرد.

وزارت آموزش‌وپرورش با صدور اطلاعیه‌ای، آخرین مهلت تایید نهایی مدارک رتبه‌بندی از سوی فرهنگیان را تا پایان روز پنج‌شنبه 12 آبان اعلام کرد.

5 قلاده شیر از باغ وحشی در سیدنی فرار کردند!

معاون اول قوه قضائیه از آزادی بیش از 90درصد افرادی که در حوادث اخیر بازداشت شده بودند خبر داد و گفت: مدت بازداشت بسیاری از این افراد 24 ساعت بود.

معاون اول قوه قضائیه گفت: گاهی فردی دستگیر می‌شود و یک شخصی که مسئولیتی هم در دستگاه قضا ندارد در مصاحبه با رسانه‌ها حکم اعدام او را صادر می‌کند اما در دادگاه قاضی با مستنداتی که برای صدور حکم اعدام لازم است مواجه نمی‌شود.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: "پیروز" باید جنگنده شود و امیدواریم که به‌زودی شرایطی را مهیا کنیم تا این توله یوزپلنگ ایرانی را به پارک ملی توران منتقل کنیم.