چهارشنبه 18 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیرکل دفتر زیست‌بوم‌ها و سواحل دریایی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: تصمیم بر این شد که رسوبات و مصالح حاصل از لایروبی خلیج گرگان با رعایت الزامات محیط زیستی در فاصله معینی از ساحل دپو شود.

محمودی؛ مدیرکل معزول محیط زیست استان تهران در مراسم تودیع خود، هنگام خروج از ساختمان به سمت مدیرکل حوزه ریاست سازمان محیط زیست حمله‌ور شد و با مشت و لگد، ضربات متعددی را جلوی چشمان کارکنان محیط زیست به وی وارد و اقدام به فحاشی و عربده‌کشی کرد.

مدیرکل آموزش و همکاری‌های علمی سازمان پزشکی قانونی کشورگفت: راه‌اندازی دانشکده پزشکی قانونی به صورت کاملاً جدی از سوی سازمان پزشکی قانونی و مبادی ذی ربط پیگیری می‌شود.

بزرگترین معارض باقیمانده از پروژه بزرگراه شهید بروجردی پس از 10 سال به همت شهرداری منطقه 18 رفع شد.

رئیس پلیس پایتخت به‌صورت هدفمند، طرح دستگیری سارقان تابلوهای راهنمایی و رانندگی در دستور کار پلیس‌های پیشگیری و راهور وجود دارد و در این زمنیه باندهایی دستگیر شده‌اند که غالبا پیمانکارانی بوده‌اند که در این حوزه فعالیت داشته‌اند.

فرمانده کل انتظامی کشور بر لزوم تمرکز برای مقابله با جرایم حوزه سایبری به‌ویژه خرید و فروش سلاح تاکید کرد.

هر چند که مطابق آمار منتشر شده روند بازگشت به رونق گردشگری در کشورهای اروپایی و آمریکایی به وضعیت مطلوب و حتی نزدیک به دوران قبل از همه‌گیری ویروس کرونا رسیده است، اما در مقاصد آسیا اقیانوسیه این فرآیند بسیار کند و ناامیدکننده است.

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با اشاره به اینکه تصادفات سالانه 40000 معلول برجا می‌گذارد، گفت: عمده معلولین حوادث ترافیکی در سن باروری قرار دارند.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه فرهنگیان، از جذب و تعیین تکلیف دکتر معلم ها در دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

رئیس قوه قضائیه در خصوص اختلافات درباره برگزاری آزمون وکالت، به معاون حقوقی خود دستور داد؛ چنانچه در اجرای قانون مربوطه ابهامی وجود دارد، با فوریت و ظرف همین امروز، تفسیر قانون را از مجلس بخواهید.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

در جلسه دبیر هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی و صندوق‌های تابعه وزارت رفاه با مدیرعامل و مدیران ارشد صندوق بازنشستگی فولاد مشکلات و مسایل بازنشستگان فولاد بررسی و اصلاح حقوق بازنشستگان فولاد پیگیری شد.

مدیرکل دفتر حفاظت و احیای تالاب‌های سازمان محیط زیست گفت: طالبان نیز با وجد اینکه قول داده بودند تا حق‌آبه هامون را تعیین کنند، مانند دولت قبلی افغانستان مسیر رودخانه هیرمند را منحرف کردند و به گودزره فرستادند.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد از کمک 5 هزار میلیارد تومانی مردم به نیازمندان در 4 ماه گذشته از سال جاری خبر داد.

دادستان تهران درباره آخرین وضعیت پرونده گروگانگیری در محله آجودانیه تهران توضیح داد؛ این گروگانگیری 11 مرداد رخ داد و گروگانگیران همان شب بازداشت شدند.

عضو شورای شهر اسلامی تهران گفت: با وجود اینکه ضرورت انتقال نمایشگاه‌های پرمخاطب از داخل شهر اجتناب‌ناپذیر است، اما مجموعه "شهر آفتاب" هنوز برای برگزاری نمایشگاه‌های اینچنینی آماده نیست.