چهارشنبه 18 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران با اشاره به ابلاغ طرح جامع ساماندهی املاک شهرداری به مناطق 22 گانه گفت: تا پایان سال تعداد املاک شهرداری که سند تک برگ دارند افزایش می‌یابد.

عضو شورای عالی استان‌ها ضمن نتقاد از قانون جدید درآمد پایدار شهری گفت: قانون جدید درآمدها منجر به تآثیرات منفی در ارتباط با جهش تولید مسکن می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به دلایل مشکل رتبه بندی معلمان طرح مهرآفرین گفت: با پیگیری های انجام شده مشکل آنها رفع شد.

معاون تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: برای بیمه حیات وحش و پرداخت خسارت به دامداران رایزنی‌های زیادی انجام دادیم و نهایتاً مقدار 1000 میلیارد تومان اعتبار را دولت برای این کار تصویب کرد اما متأسفانه نمایندگان مجلس این ردیف بودجه را رد کردند.

معاون نظارت و بازرسی امور سیاسی و قضائی سازمان بازرسی کل کشور در رأس هیئتی ضمن بازدید از منطقه 18 تهران در جریان وضعیت ساخت و ساز این منطقه شهری قرار گرفت. در این منطقه، آپارتمان 8 طبقه غیرمجازی در کوچه دو متری ساخته شده است!

رئیس سازمان مدارس غیردولتی با اشاره به تلاش برای بیمه کامل معلمان این مدارس گفت: به دنبال توسعه مدارس غیرانتفاعی عام‌المنفعه هستیم.

عضو رئیسه شورای شهر تهران بر برخورد جدی با مافیای دستفروشان تأکید کرد.

رییس مرکز وکلای قوه قضائیه به هیئت مدیره‌های استانی این مرکز در سراسر کشور مأموریت داد تا تا بیش از پیش به ارائه خدمات به افراد تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی بپردازند.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: بر من واجب است که دست هر انسان فاسد و باندهایی که قصد دارند محیط زیست کشور را به فساد آلوده کنند، قطع کنم.

مردجنایتکار به دلیل اختلافات شخصی، سرایدر یک ساختمان مجلل در محله دربند را به قتل رساند و از مهلکه گریخت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران با بیان اینکه منطقه اثر سامانه پیش‌بینی شده ارتفاعات شمال استان تهران است، گفت: به علت احتمال جاری شدن روان‌آب و آب‌گرفتگی برخی معابر و سیلابی شدن رودخانه‌ها به مردم هشدار می‌دهیم که از رودخانه‌ها فاصله بگیرند!

معاون اول قوه قضائیه گفت: یک‌جانبه‌گرایی، تحمیل اراده و زورگویی در تضاد با پویایی حقوق و ناقض حقوق انسانی است.

رئیس شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی تهران از برگزاری جلسه تفهیم اتهام "سپیده رشنو" با توجه به کیفرخواست صادره و ارجاع پرونده به این شعبه خبر داد.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری آمار شرکت‌های خلاق بر حسب حوزه فعالیت آنها را تا پایان تیرماه 1401 به شرح ذیل اعلام کرده است: تعداد کل این شرکت‌ها 1588 و تعداد خانه‌های خلاق و نوآوری 60 شرکت اعلام شده است.

سخنگوی فراجا با بیان اینکه خبرنگاران برای آگاهی جامعه از هیچ کوششی دریغ نکردند و چشم‌بینا و زبان گویای مردم هستند، گفت: تعامل دو سویه پلیس با خبرنگاران، آرامش جامعه را به همراه دارد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: طرف عراقی به صورت شفاهی اعلام کرده که تردد زائران ایرانی که گذرنامه‌هایشان اعتبار ندارد با مهر امکان‌پذیر است اما این را هنوز عراق به ما کتباً اعلام نکرده است.