چهارشنبه 18 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

با حضور شهردار تهران و رئیس شورای اسلامی شهر تهران، از سایت مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران رونمایی شد.

مدیر پاویون جمهوی اسلامی ایران در نمایشگاه بین‌المللی صنعت گردشگری نجف گفت: هدف اصلی از مشارکت شرکت‌های ایرانی در پاویون ویژه ایران در نمایشگاه گردشگری نجف، افزایش ورود گردشگران عراقی به سراسر ایران است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد‌.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب با اشاره به سنگ‌اندازی‌ها از سوی مسئولان برگزارکننده "نمایشگاه بین‌المللی تهران" گفت: "شهر آفتاب" ظرفیت خوبی برای برگزاری نمایشگاه‌های مختلف دارد و می‌توانیم نمایشگاه کتاب را نیز در این مجموعه برگزار کنیم.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه خانواده فلاحی مرتب می‌گفتند باید محیط‌بان بیاید پای چوبه‌دار و آنجا رضایت می‌دهیم که این هم می‌توانست یک ترفند باشد، جزئیاتی از این پرونده پیش از به رگبار بستن "نجفی" را تشریح کرد.

معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ورود سازمان بازرسی به موضوع تنوع مدارس در کشور گفت: امیدواریم بتوانیم تنوع مدارس را کاهش دهیم در بیشتر کشورهای دنیا مدارس دولتی و غیردولتی است.

دولت سوئد در اقدامی عجیب دادخواست وکیل بیماران پروانه‌ای ایرانی برای الزام شرکت سوئدی "مولنیکه" جهت ارسال پانسمان‌های مخصوص برای بیماران ایرانی را رد کرد.

وزیر صمت در مراسم روز خبرنگار امسال پس از پایین آمدن از روی سِن، یادداشتی را در اختیار شهرام شکیبا؛ مجری مراسم قرار داد و مجری هم خطاب به جناب وزیر در پشت تریبون گفت: "آقای وزیر! عدد رو درست می خونم، مبلغ 50 میلیون تومن برای خبرنگاران اختصاص دادید!"

رئیس پلیس پایتخت گفت: 304 نفر از اراذل و اوباش سطح‌دار در طرح اقتدار پلیس امنیت دستگیر شدند.

معاون اول قوه قضائیه برای دیدار و گفت‌وگو با مقامات عالی قضائی جمهوری تاجیکستان و حضور در نشست رؤسای قضائی کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای وارد شهر دوشنبه شد.

روز گذشته یک بیمار مبتلا به آبله میمونی در کشور شناسایی شده است؛ افراد با رعایت اصول بهداشتی ساده می‌توانند از ابتلای خود به این بیماری جلوگیری کنند.

در پی استنکاف برخی از شهرداری‌ها از نصب کنتور مورد تأیید «هوشمند حجمی» بر روی چاه‌های آب، سازمان بازرسی کل کشور به این موضوع ورود کرد.

همزمان با دهه دوم محرم و در واکنش به اهانت یکی از سران فتنه به شهدای مدافع حرم از جمله سردار شهید همدانی، از سردیس این شهید بزرگوار در بزرگراه شهید همدانی رونمایی شد.

رئیس قوه قضائیه در آیین‌نامه اجرایی دفاتر و کانون خدمات قضائی الکترونیک، ملاک برای جذب این کانون را "تراز نمره" اعلام کرد.

دانشمندان موفق به ساخت آنزیم جدیدی برای بازیافت پسماندهای پلاستیکی شده‌اند که می‌تواند فرآیند بازیافت را در مقیاس صنعتی و در درجه حرارت بالا پیش ببرد.

سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت: آمیزش سگ و گرگ، گونه "گرگاس" را به وجود می‌آورد که بسیار خطرناک و درنده‌خو است و از نظر ژنتیکی نیز هیچ ارزشی ندارد.