چهارشنبه 18 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

به دنبال حرکت زننده سرمربی استقلال تهران و حمله او به تیم امدادی حاضر در ورزشگاه فوتبال، جمعیت هلال احمر این حرکت را محکوم کرد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری Ph.D نیمه‌متمرکز سال 1401 دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی و دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در تشخیص بیماری آبله میمونی مشکلی نداریم، گفت: جهت تشخیص آبله میمونی کارهای مطالعاتی خوبی انجام شده و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از بازسازی 1400 دستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: بخش از این دستگاه‌ها، مهر ماه وارد ناوگان می‌شوند.

حسین امیرعبداللهیان؛ وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با همتای عمانی خود بر ضرورت آزادی یکی از حجاج ایرانی زندانی شده در عربستان تاکید کرد.

معاون اول قوه قضائیه گفت: در آستانه عضویت جمهوری اسلامی ایران در سازمان همکاری‌های شانگهای، دستگاه قضائی ایران آماده توسعه همکاری‌های دو و چند جانبه قضائی با کشورهای عضو این سازمان است.

سرپرست وزارت رفاه از افزایش 38 درصدی به اضافه مبلغ ثابتِ 515 هزار و 166 تومان حقوق بازنشستگان سایر سطوح خبر داد و گفت: این افزایش از شهریورماه اعمال می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مصدومیت 5 نفر در اثر وقوع انفجار بر اثر نشت گاز از آبگرمکن در یک ساختمان مسکونی در خیابان تهرانپارس خبر داد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد‌.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس با ارسال نامه‌ای به حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه خواستار اهتمام ویژه و پیگیری لازم وی برای جلوگیری از تضییع حقوق متقاضیان آزمون وکالت و انحراف از اجرای قانون تسهیل صدور مجوزها شد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق زورگیری که در ترافیک بزرگراه نیایش از یک خانم اقدام به زورگیری کرده بود، خبر داد.

ثبت‌نام از بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری با هدف تسهیل حضور پرشور بازنشستگان در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی از طریق مهیا کردن محل استراحت و اسکان آنها آغاز شد.

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اطلاعیه‌ای از متلاشی شدن شبکه تبلیغ و ترویج سلفیت در کشور با تلاش شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات فراجا خبر داد.

رئیس شورای عالی استان‌ها پیشنهاد راه‌اندازی تشکیل کارگروه مشترک شورای عالی استان‌ها و وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی را ارائه کرد.

نشست بررسی راهکارهای مشترک اجرای طرح ملی حدنگار بین سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح برگزار شد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: از نظر ارزش تخلف پرونده‌های قاچاق کالا و ارز، 56.4 درصد کل ارزش تخلف اعلام شده به سازمان تعزیرات حکومتی مربوط به پرونده‌های وارده از سوی نیروی انتظامی است.