چهارشنبه 18 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: از نظر ارزش تخلف پرونده‌های قاچاق کالا و ارز، 56.4 درصد کل ارزش تخلف اعلام شده به سازمان تعزیرات حکومتی مربوط به پرونده‌های وارده از سوی نیروی انتظامی است.

در دیدار معاون اول قوه قضائیه و رئیس دیوان عالی کشور روسیه، طرفین بر توسعه همکاری‌های قضائی و تبادل تجربیات در خصوص فناوری‌های نوین تأکید کردند.

نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که گرم شدن شب‌ها بر اثر تغییرات آب و هوایی می‌تواند میزان مرگ و میر جهانی را تا 60 درصد افزایش دهد!

دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی نوشت: آمریکا به بازداشت ناعادلانه شهروندان ایرانی پایان دهد و آنان را آزاد کند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از خشکاندن و قطع 187 درخت در مجموعه ورزشی انقلاب خبر داد.

"شیر مادر" ماده‌ای مغذی است که سلامت، تندرستی و تکامل کودک را از تولد تا پایان زندگی تضمین می‌کند، اما برخی باورهای نادرست درباره تغذیه با شیر مادر وجود دارد.

جلسه هیأت امنای جامعه فعالان مردمی اربعین شامگاه سه شنبه 25 مرداد با حضور همه اعضای هیأت امنا برگزار شد.

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه مصوبه پرداخت آگهی دولتی به رسانه‌های غیرمکتوب صادر شد، گفت: پرداخت مالیات رسانه‌ها در قانون بودجه امسال توسط دولت لغو شد.

معلمان باید طبق زمان‌بندی ارائه شده به سامانه رتبه‌بندی مراجعه کنند.

موزه هنرهای معاصر از تعطیلی این موزه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه خبر داد و پس از بررسی کارشناسی حشرات، نوع حشره و میزان نفوذ آن در گنجینه را مورد بررسی و مداقه قرار داد.

مدیر سرمایه‌گذاری صندوق توسعه صنایع دستی و فرش دستباف و احیا و بهره‌برداری از بناهای تاریخی، فروش کاروانسرای "لات" را تکذیب کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آزادگان ما یکی از بهترین دوران عمر خود را در اسارت به سر بردند و در این دوران در کنار شکنجه‌هایی که کشیدند تبدیل به افرادی خودساخته شدند.

بنیاد علوی "نمایشگاه باور" را با هدف عرضه محصولات مناطق محروم با تعداد 67 غرفه عرضه محصولات راه‌اندازی کرده است. این نمایشگاه تا 31 مردادماه از ساعت 18 تا 24 پذیرای بازدیدکنندگان در مجموعه شهربازی ارم برپاست.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی زنجان از کشف سه ظرف سفالی تاریخی با قدمت هزاره اول قبل از میلاد در حین پایش نیروهای یگان حفاظت در روستای انذر خبر داد.

دادگاه تجدیدنظر حکم پیشین دادگاه درباره اهانت حسین دهباشی به مرحوم حاج احمد خمینی یادگار امام (ره) را تایید و او را به 6 ماه حبس تعزیزی محکوم کرد.

رئیس قوه قضائیه به ایثارگری که پیرامون انتصابات در دستگاه قضائی، موضوعی را متذکر شد، گفت: با من صریح و بدون‌لکنت حرف بزنید و بدانید که اهتمام و توجه من، مسئولیت سپردن به افراد متعهد، کاردان و دلسوز است.