چهارشنبه 18 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضائیه به ایثارگری که پیرامون انتصابات در دستگاه قضائی، موضوعی را متذکر شد، گفت: با من صریح و بدون‌لکنت حرف بزنید و بدانید که اهتمام و توجه من، مسئولیت سپردن به افراد متعهد، کاردان و دلسوز است.

معاون اجتماعی فرهنگی پلیس فتا فراجا به تشریح کلاهبرداری و پولشویی افراد سودجو با شگرد سپرده‌گذاری رمز ارز و دریافت سود روزانه پرداخت و در این خصوص به شهروندان هشدار داد.

رئیس انجمن شطرنج دانش‌آموزی گفت: شطرنج ذهن دانش‌آموزان را برای نحوه برخورد با مسئله و چگونگی ارتباط گرفتن با مسائل جامعه آماده می‌کند.

مدل کشف دانشمندان برجسته جهان اسلام در جایزه مصطفی (ص) باتوجه به وجود پایگاه‌های علمی استنادی در حوزه‌های مختلف علم و فناوری، شناسایی محققان و موضوعات تحقیقاتی مورد اهمیت دنیا همزمان با انتشار فراخوان پنجمین دوره جایزه مصطفی (ص) توسعه یافته است.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران بر آموزش و بهره‌گیری و از ظرفیت بانوان در حوزه ارائه خدمات آتش‌نشانی تأکید کرد.

مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه از حل مشکل سامانه شارژ کارت بلیت‌های تخفیف‌دار اقشار خاص خبر داد.

5 مرد جوان در یک اقدام اشتباهی در بازار تهران، اقدام به آدم‌ربایی کردند.

موشک غول پیکرSLS ناسا در قالب مأموریت Artemis 1، با یک کپسول فضانورد بدون خدمه، قبل از نخستین پرواز آزمایشی این غول بزرگ، حرکت چند ساعته را به سمت سکوی پرتاب خود آغاز کرد.

تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک انستیتو تحقیقات تغذیه و صنایع غذایی کشور و مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت با محوریت تشدید نظارت‌ها بر اماکن تولید اغذیه و ارائه آموزش‌های مشترک، امضا شد.

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: به علت حضور شهردار تهران در جلسات هیئت دولت و رویکرد مثبت دولت به شوراها، امکان خوبی برای فعالیت داریم و با جدیت دنبال این هستیم تا رئیس شورای عالی استان‌ها نیز بتواند در جلسات هیئت دولت شرکت کند.

معاون شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: خصوصی بودن شرکت‌ها، کار بر روی تکنولوژی‌های جدید و با سطح فناوری بالا و بومی‌سازی دانش فنی محصول تولیده شده از جمله شرایط مهم پذیرش شرکت‌های دانش‌بنیان است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از دستگیری شرور و قاچاقچی مسلح مواد مخدر طی اقدام اطلاعاتی مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا خبر داد.

پیرو رأی وحدت رویه دیوان عالی کشور در خصوص آنی بودن بزه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، حجتالاسلام مرتضوی‌مقدم در جهت صیانت از کاربری اراضی مذکور، بخشنامه‌ای خطاب به رؤسای دادگستری‌های سراسر کشور صادر کرد.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: معلمان براساس رقم اول سمت راست کد ملی از امروز مدارک و مستندات خود را در سامانه رتبه‌بندی بارگذاری کنند.

شهردار تهران از ورود 3 هزار و 350 اتوبوس و احداث 12 ایستگاه از خطوط مترو تا پایان سال جاری خبر داد.

رئیس کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس گفت: سازمان سنجش آموزش کشور پاسخ استعلام قوه قضائیه را داده است و صراحتاً اعلام کرده در بحث آزمون وکالت، ملاک جهت جذب، نمره تراز است.