چهارشنبه 18 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

فرمانده قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از 4 هزار و 500 تن انواع کالای اساسی احتکار شده خبر داد.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: هر مقدار که جامعه به سمت فرهنگ غنی شهدا، ایثارگران و ارزش‌های اسلامی برود به همان اندازه از آسیب ها در امان و مصون خواهد ماند.

جسد یک مرد میانسال در سرویس بهداشتی پاساژ معروف شمال تهران کشف شد.

معاون میراث فرهنگی استان تهران از کشف سه دوره فرهنگی نوسنگی، چشمه علی و آغاز عیلامی در کاوش باستان‌شناسی تپه پرندک رباط کریم خبر داد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: اگر از تکنولوژی و فناوری‌های نوین مراقبت نشود می‌تواند جامعه را با تهدیدات نهفته‌ای روبرو کند که به آسیب اجتماعی و در ادامه تبدیل به جرائم می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن تاکید بر حل و فصل مشکلات و دغدغه‌های کهنه اهالی رسانه از تصویب لایحه جامع روزنامه‌نگاری در کمیسیون فرهنگی دولت خبر داد.

خانه قدیمی هوشنگ ابتهاج که شرکت سیمان تهران آن را از وی خریداری کرده بود، حالا سوگوار از دست دادن این شاعر پرآوازه ایران است. در حیاط این خانه درخت ارغوانی است که ابتهاج برای آن شعری سروده که شهرت ملی دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: از نخستین روز گزارش تصادف یوزپلنگ در جاده میامی سبزوار در کریدور میاندشت توران، پایش مستمر این حوزه در دستور کار محیط‌بانان این استان قرار گرفت.

فرمانده کل انتظامی کشور از آمادگی پلیس برای اجرای ماموریت‌ها در ایام اربعین خبر داد و گفت: اگر گذرنامه‌ای تا یک ماه اعتبار داشت با مهر تمدید پلیس می‌توانند با آن تردد کنند.

سازمان وظیفه عمومی فراجا در اطلاعیه‌ای ضوابط و مقررات خروج از کشور بدون نیاز به سپردن وثیقه برای مشمولان غیرغایب که متقاضی زیارت عتبات عالیات در ماه‌های محرم و صفر هستند را تشریح کرد.

مرکز آموزش علمی کاربردی کانون وکلای دادگستری مرکز، آموزش وکالت تخصصی را آغاز کرد. ثبت این دوره در 4 دپارتمان تخصصی از امروز آغاز شده است.

پیرزن تهرانی با 30 ضربه چاقو توسط پسرش در جنوب تهران به قتل رسید.

مرد جوانی که در جریان یک درگیری مرتکب قتل شده بود، بازداشت شد.

وزیر صمت از اعطای وام 50 میلیون تومانی خرید لوازم خانگی برای خبرنگاران خبر داد.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: مطالعات و کار پژوهشی در پیشرفت هر سازمان بسیار مهم بوده و می‌تواند چشم انداز، اهداف و مسیر پیش رو را روشن کند.

یک هنرمند صنایع دستی گفت: امروزه در حوزه سفال و سرامیک شاهد ورود آثاری با تکنیک‌های جدید و ظروف آماده هستیم که تولید آن منطبق با هنر اصیل نیست، در حالی که مجوزهای صادره با کارگاه‌های تولیدکننده آثار اصیل، برابر هستند و از بازار فروش بهتری برخوردارند.