چهارشنبه 18 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

وزیر صمت از اعطای وام 50 میلیون تومانی خرید لوازم خانگی برای خبرنگاران خبر داد.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: مطالعات و کار پژوهشی در پیشرفت هر سازمان بسیار مهم بوده و می‌تواند چشم انداز، اهداف و مسیر پیش رو را روشن کند.

یک هنرمند صنایع دستی گفت: امروزه در حوزه سفال و سرامیک شاهد ورود آثاری با تکنیک‌های جدید و ظروف آماده هستیم که تولید آن منطبق با هنر اصیل نیست، در حالی که مجوزهای صادره با کارگاه‌های تولیدکننده آثار اصیل، برابر هستند و از بازار فروش بهتری برخوردارند.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی گفت: درباره قیمت بلیط هواپیما به مقصد نجف در ایام زیارت اربعین هیچ اختلافی وجود ندارد و سقف قیمت آن 6 میلیون تومان تعیین شده است.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد‌.

عضو شورای شهر تهران گفت: از ظرفیت‌های بسیج شهرداری تهران برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی استفاده شود.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور فراجا به این دو سؤال پاسخ داد که نحوه ارسال پیامک تخلفات رانندگی برای مالک خودرو چگونه است و با برگ جریمه های اشتباهی خود چه کنیم؟!

معاون وزارت آموزش و پرورش از ورود سازمان بازرسی کشور به موضوع تنوع مدارس خبر داد.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به پیش‌بینی تخصیص 73 هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح دارویار در سال جاری، از پوشش بیمه‌ای رایگان 6 میلیون نفر در کشور خبر داد.

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اهالی خبر و رسانه باید از امینت شغلی بیشتری برخوردار شوند؛ همواره تلاش ما در راستای این هدف بوده است.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران در دومین سال از شورای ششم و همچنین اخباری مبنی بر بازداشت یکی از مدیران شهرداری و نظارت شورا بر عملکرد شهرداری تهران توضیحاتی داد.

سازمان سنجش درباره برگزاری آزمون مجدد برای افراد جامانده آزمون عملی رشته علوم ورزشی و تربیت‌بدنی اطلاعیه داد‌.

عضو شورای شهر تهران گفت: ریشه جریان فتنه را باید در کشورهایی مانند آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی جست و امروز نیز که مسئولان نظام در پی یک مذاکره با عزت برای مشکلات و رفع تحریم‌ها هستند، باز هم شاهد رفتارهایی از سوی سران فتنه هستیم.

وزیر آموزش‌وپرورش گفت: سامانه رتبه‌بندی معلمان از امروز بازشده است، لذا به‌صورت آزمایشی همکاران می‌توانند کار‌های خود را انجام دهند، اما از 26 مردادماه سامانه به‌صورت رسمی شروع به کار خواهد کرد.

عضو شورای شهر تهران نسبت به خشکاندن و قطع درختان سریالی و اپیدمی در پایتخت واکنش نشان داد و گفت: در روزهای اخیر نیز یک مرکز دانشگاهی اقدام به قطع درختان با قطر و بن بالا کرده است.

رئیس شورای شهر تهران برای دومین سال از شورای ششم با 21 رای به عنوان رئیس شورای ششم ابقاع شد.