چهارشنبه 18 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون دفتر بررسی مخاطرات زمین‌شناسی و محیط زیستی سازمان زمین‌شناسی گفت: مشخص است اگر تغییر ناگهانی در دمای قله دماوند داشته باشیم سیلاب‌های عظیمی به واسطه ذوب شدن یک‌باره این یخچال‌ها جاری خواهد شد که شاهدی بر این موضوع همین سیلاب‌های گزنه است.

در سه ماهه اول سال جاری، 26 هزار و 125 نفر به دلیل آسیب‌های ناشی از نزاع به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کرده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل7 درصد افزایش یافته است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق مسلح طلافروشی در جنت‌آباد خبر داد.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تعویض اسناد دفترچه‌ای به حدنگار و صدور سند برای فرودگاه‌های کشور را از اولویت‌های سازمان ثبت بیان کرد.

سی‌و‌ششمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور در روزهای 29، 30 و 31 مرداد در سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور بر ارتقای جایگاه سازمان با استفاده از ظرفیت‌های موجود، استفاده مناسب از منابع و امکانات موجود و تکریم و تسریع در امور مراجعان تأکید کرد.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: مشمولان غایبی که وضعیت خدمتی خود را تعیین تکلیف نکنند، امکان اشتغال به کار توسط سازمان‌ها و کارگاه‌های دولتی و خصوصی را ندارند.

خبرنگارانی که موفق به ثبت‌نام و دریافت "اینترنت خبرنگاری" نشده‌اند نیاز به تکمیل و یا تصحیح مدارک در سامانه جامع رسانه‌های کشور دارند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه جزئیات قتل محیط بان کرمانشاهی توسط پدر مقتول را تشریح کرد.

شهردار منطقه 9 از تکمیل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی خیابان دانشگاه هوایی جنوبی پس از یک دهه خبر داد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد‌.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1401 تا پایان روز دوشنبه 24 مردادماه خبر داد.

والدین حق دارند نگران فرزندانشان باشند و نمی‌توانیم بگوییم چرا برای سعادت فرزندتان گام بر می‌دارید؛ چه موضوعی بهتر از اینکه خانواده‌ها معطوف به آموزش هستند و به هزینه کردن برای آن علاقه دارند، این فرصت است!

یک شهروند تهرانی پس از شرکت در مراسم عزاداری هیئت عزاداری عشاق‌الحسین مرکز قوه قضائیه، منزل شخصی خود در مرکز شهر تهران را برای احداث حسینیه، وقف کرد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران گفت: بیش از 4000 نفر از 12 کلانشهر ایران در حماسه بزرگ پیاده‌روی اربعین، به زائران خدمات‌رسانی خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: سرانه تولید پسماند در شهر تهران 764 گرم بوده که این میزان از سرانه تولید پسماند در جهان که حدود 600 گرم است، بالاتر است.