چهارشنبه 18 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اگرچه به دلیل اوج گیری مجدد کرونا در کشور استفاده از ماسک در اماکن عمومی و سربسته اهمیت دارد، اما فقط 22 درصد مردم ماسک می‌زنند. میزان استفاده از ماسک و رعایت بهداشت در برخی مشاغل حتی کمتر از این مقدار است.

سرپرست سازمان نوسازی شهر تهران از تهیه طرح شهرسازی برای بازآفرینی و ارتقای کیفیت زندگی شهرک قدیمی و ناپایدار پیکانشهر خبر داد.

با همت شهرداری منطقه 18 تهران، پروژه شهیدان بهرامی واقع در شهرک ولیعصر پس از گذشت 5 سال به نفع بیت المال رفع تصرف شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از انتخاب هیئت رئیسه سال دوم شورای اسلامی شهر تهران در جلسه هم‌اندیشی خبر داد.

سیل به دلیل از بین رفتن پوشش گیاهی اعم از مراتع، جنگل‌ها، تعرض به حریم و بستر رودخانه و پهنه سیل‌گیر، جانمایی نادرست سازه‌ها، توسعه شهری و صنعتی بدون در نظر گرفتن آمایش سرزمین و کاربری متناسب زمین، شکل خسارت باری به خود می‌گیرد و باعث خسارت می‌شود.

فرمانده کل انتظامی کشور به نقش تاثیرگذار ژاندارمری در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: ژاندارمری، کمیته‌های انقلاب اسلامی و شهربانی باعث عزت، افتخار و سربلندی نیروهای مسلح و فراجا هستند.

رئیس دادگستری استان تهران گفت: اهمال و قصور در تعیین تکلیف کالاهای سریع‌الفساد موجود در انبارهای گمرک که مورد نیاز مردم هستند از مصادیق بارز ترک فعل است.

روز حادثه وسوسه شدم و برای سرقت لوازم با ارزش داخل خانه، به دختر جوان جلوی چشمان پدرش که آلزایمر دارد، حمله کردم و وی را به قتل رساندم و...

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان از پیدا شدن سنگ‌نوشته تاریخی قبرستان خضر خرم‌آباد معروف به سنگ سلامگاه خبر داد.

شهردار منطقه 5 از رفع اثر و عدول از برداشت غیرقانونی 620 میلیارد ریال در شهرداری تهران خبر داد.

عملیات حفاری تونل‌های دسترسی به تونل اصلی پروژه توسعه شرقی خط 4 مترو تهران در حال پیگیری بوده و فاز نخست این طرح، پیشرفتی مطابق با برنامه زمان‌بندی دارد.

معاون میراث فرهنگی کشور در نامه‌ای مراتب ثبت ملی 12 میراث فرهنگی ناملموس و یک میراث در خطر را به استاندار مازندران ابلاغ کرد.

اعضای شورای شهر تهران از آماده‌سازی سند الزامات تدوین برنامه چهارم شهری، تأسیس کلانتری در محله رضویه و بهره‌برداری از بیمارستان کودکان حکیم در جنوب تهران در آینده نزدیک خبر دادند.

دبیرخانه شناسایی و صیانت از وسیله‌های نقلیه تاریخی اطلاعیه جدیدی در خصوص بلامانع بودن تردد خودروهای دارای پلاک تاریخی صادر کرد.

آیین گرامیداشت روز خبرنگار با عنوان "روایت اول" در محل تالار وحدت تهران برگزار می‌شود.

معاون دفتر بررسی مخاطرات زمین‌شناسی و محیط زیستی سازمان زمین‌شناسی گفت: مشخص است اگر تغییر ناگهانی در دمای قله دماوند داشته باشیم سیلاب‌های عظیمی به واسطه ذوب شدن یک‌باره این یخچال‌ها جاری خواهد شد که شاهدی بر این موضوع همین سیلاب‌های گزنه است.