چهارشنبه 18 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

یک مرد جوان به دلیل حقابه در یکی از روستا‌های امامزاده داوود (ع) دست به جنایت زد و متواری شد.

جلسه ارتباط مستقیم شهروندان با شهرداران و معاونان مناطق 12 و 14 برگزار و دستورات لازم برای رسیدگی به درخواست 181 شهروند صادر شد.

دادگاه ضارب مأموران انتظامی خیابان طالقانی تهران و قاتل نگهبانان شرکت کشتیرانی شهریار برگزار شد. اولیای دم مقتولین خواستار قصاص قاتل شدند.

قائم‌مقام سازمان بازرسی با انتقاد از اجرا نشدن کامل قانون ارتقای سلامت نظام اداری در برخی از دستگاه‌ها، اتمام حجت کرد که دستگاه‌ها برای اجرایی شدن این قانون دست به کار شوند.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: زاگرس منابع آبی وسیعی دارد که باید درباره آن‌ها برنامه‌ریزی کنیم اما دفتر منابع "آب کارست در زاگرس" از نظر تحقیقاتی بر روی این منابع کم کار کرده است.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با اشاره به اقدامات و تمهیدات انجام شده از سوی این مجموعه برای کنترل ویروس کرونا در موج هفتم گفت: تا به امروز درصد فوتی‌ها در این مجموعه 1.6 اعلام شده و توانسته‌ایم در موج هفتم نیز بر این بیماری غلبه کنیم.

مرد جوان که قصد داشت خودروی خود را در شرق تهران بفروشد، هدف آدم‌ربایی قرار گرفت.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد‌.

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام نتایج نهایی آزمون استخدامی آموزش و پرورش خبر داد.

رئیس قوه قضائیه گفت: در مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه می‌خواهیم بر مبنای آموزه‌های اسلامی اقدام به شناسایی و کشف تخلف و جرم کنیم.

شهردار منطقه 13 از طراحی و احداث تصفیه‌خانه آب کانال منوچهری برای آبیاری فضای سبز با ظرفیت هزار متر مکعب توسط اداره محیط زیست منطقه خبر داد.

فرمانده قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف بیش از 4 هزار و 500 تن انواع کالای اساسی احتکار شده خبر داد.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: هر مقدار که جامعه به سمت فرهنگ غنی شهدا، ایثارگران و ارزش‌های اسلامی برود به همان اندازه از آسیب ها در امان و مصون خواهد ماند.

جسد یک مرد میانسال در سرویس بهداشتی پاساژ معروف شمال تهران کشف شد.

معاون میراث فرهنگی استان تهران از کشف سه دوره فرهنگی نوسنگی، چشمه علی و آغاز عیلامی در کاوش باستان‌شناسی تپه پرندک رباط کریم خبر داد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه گفت: اگر از تکنولوژی و فناوری‌های نوین مراقبت نشود می‌تواند جامعه را با تهدیدات نهفته‌ای روبرو کند که به آسیب اجتماعی و در ادامه تبدیل به جرائم می‌شود.