سه‌شنبه 17 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور فراجا گفت: جاده چالوس و آزادراه تهران شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت به علت شروع بارندگی شدید و احتمال سقوط سنگ و کاهش ایمنی تردد از ساعت 13:30 امروز تا اطلاع ثانوی مسدود می‌شود.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ مهمترین چالش های امنیتی شرکت‌های دانش بنیان را تشریح کرد.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه به دعوت همتای ویتنامی خود امروز وارد هانوی شد.

رئیس هیئت امنای ستاد دیه کشور گفت: ورودی رانندگان بدهکار دیه به زندان از روزانه 60 نفر در شرایط فعلی تقریباً به صفر کاهش یافته است.

مسئول عملیات حج فرودگاه‌های کشور، گفت: فرودگاه‌های مجری عملیات حج ضمن آمادگی‌های هوانوردی و فرودگاهی برای تکریم هر چه بیشتر زائران حریم الهی و نبوی (ص) مهیا هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: با توجه به مبلغ 21 هزار میلیارد تومان کمک‌های مردمی خیرین و مراکز نیکوکاری، شاهد رشد 26 درصدی در سال 1402 نسبت به سال 1401 بوده‌ایم.

نخستین کاروان های زائران ایرانی حج تمتع 1403 وارد مدینه شدند و با گل و گلاب مورد استقبال قرار گرفتند.

روح الامینی معتقد است: هنرمند باید حواسش جمع باشد که تقویم حوادث جامعه نشود اما هر موضوعی که در جامعه باعث اصلاح و هدایت افراد شود، قطعاً می‌تواند سوژه‌ای برای هنرمند باشد تا در جامعه خود اثرگذار باشد، مسئله جمعیت هم از این دست سوژه‌ها است.

جشن بزرگ امام رضایی‌ها در روز جمعه 28 اردیبهشت‌ماه از ساعت 16 تا 22 از میدان هفت تیر تا میدان ولی‌عصر (عج) برگزار می‌شود.

شرکت فایزر موافقت کرده است که بیش از 10000 پرونده را به اتهام پنهان کردن خطرات سرطان‌زایی داروی سوزش معده زانتاک، حل و فصل کند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: کاهش تنوع مدارس در دستور کار است، تمام ظرفیت‌ها برای تقویت مدارس دولتی به کار گرفته می‌شود و معلمان خوب فقط در مدارس خاص تدریس نخواهند کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی تهران در نامه‌ای از رئیس سازمان حمایت خواست علت افزایش قیمت پژو پارس را تعیین تکلیف کند.

دیوان عالی کشور با نقض رأی تبرئه یاسین رامین در خصوص پرونده اختلاس از هلال احمر، وی را به 3 سال حبس و جریمه 873.887 یورویی محکوم کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور، مسیر دشمنان را اول ایجاد تردید و بعد تغییر و به‌وجود آوردن استحاله عنوان کرد و گفت: مردم ایران از طرح عفاف و حجاب نور حمایت کردند.

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور با اشاره به اینکه در سال 1403 امتحانات نهایی توسط وزارت آموزش و پرورش برگزار می‌شود، گفت: از سال‌های آینده برگزاری امتحانات نهایی با سازمان ملی سنجش است.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از پوشش بیمه‌ای60هزار نفر از اعضای این صندوق خبر داد.