چهارشنبه 18 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

سرپرست سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور با بیان اینکه باید در حوزه کیفیت فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها گام برداریم، گفت: تشکیل سازمان ملی سنجش برای ارتقای کیفیت آموزش است.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا از راه‌اندازی خدمت درخواست کارت هوشمند سوخت از طریق اینترنت در خردادماه خبر داد.

مدیرعامل سازمان پسماند با اشاره به اینکه تاکنون 80 گاراژ که اقدام به خرید و فروش زباله می‌کردند، پلمب شده‌اند، از کاهش آمار زباله‌گردی در پایتخت خبر داد.

معاون اداره کل فرآورده‌های غذایی سازمان غذا و دارو گفت: برای اطمینان از سلامت محصولات کنسروی، از مصرف کنسروهای مشکوک به آلودگی، فرورفتگی، برآمدگی و یا هرگونه تغییر شکل ظاهری خودداری کنید.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از اواسط فروردین ماه امسال تاکنون از 26 هزار خودرو و موتور، رفع اثر از پوشش پلاک انجام شده است.

رئیس شورای شهر تهران نسبت به برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب در محل سئول انتقاد کرد.

مردی که اولین پیوند کلیه خوک در جهان را دریافت کرده بود، درگذشت.

امکان ثبت‌نام پایه اول دبستان به‌صورت غیرحضوری و الکترونیک فراهم شده است همچنین برای پایه هفتم و دهم نیز این امکان پس از پایان امتحانات وجود دارد.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: تصاویر منتشر شده از آتش‌سوزی قطار مرتبط با قطارهای متروی تهران و حومه نیست.

رئیس پلیس فتای پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز و تاریخ‌گذشته در فضای مجازی خبر داد و گفت: از متهم دستگیرشده بیش از 50هزار قلم انواع داروی تاریخ‌مصرف‌گذشته، نایاب و کمیاب کشف شد.

در لایحه بودجه 1403 نیز همچون سال‌های گذشته ردیف کمک به صندوق با عبارت «پس از تصویب اساسنامه» مشروط شده است.

در نظام اقتصادی و با هدف جذب سرمایه‌های داخلی و خارجی لازم است که معاملات اموال غیرمنقول ساماندهی شود تا سرمایه‌گذار اطمینان داشته باشد که مالکیت او متزلزل نیست اما تا به امروز اعتبار "اسناد عادی" عاملی برای فرار سرمایه‌گذاران خارجی و داخلی بوده!

معاون علمی رئیس‌جمهور از رشد چهار برابری شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه نفت نسبت به دو سال قبل خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم، رشد هشت برابری را در این زمینه تجربه کنیم.

سازمان سنجش اعلام کرد: کنکور مجدد برای داوطلبان گرفتار در سیل روز جمعه 21 اردیبهشت برگزار می‌شود.

سخنگوی هیات منصفه دادگاه‌های سیاسی و مطبوعاتی گفت: دادگاه رسیدگی به پرونده‌های مجله ادبی ناداستان و پایگاه خبری رویداد24 با حضور اعضای منصفه در شعبه نهم دادگاه کیفری یک تهران برگزار شد.

سازمان حج و زیارت اعلام کرد: با مدیریت هزینه های انجام شده، به حساب حدود 82500 زائر حج تمتع سال 1402 مبلغ 85 میلیون ریال بازگردانده خواهد شد.