چهارشنبه 18 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

با حمایت سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی (مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری) معاونت علمی، پاویون شرکت‌های دانش بنیان در بزرگترین رویداد نمایشگاهی حوزه سلامت جنوب شرق آسیا در مالزی برپا شد.

همزمان با عملیات «وعده صادق» از خاک جمهوری اسلامی ایران به سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق پویش "تیتر اول رسانه‌های جهان" در فضای تبلیغات شهری پایتخت اجرا شد.

وزیر آموزش و پرورش گفت: وزیر آموزش و پرورش از جذب نخبگان از جمله نخبگان قرآنی از مهر امسال خبر داد.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه 2.4 درصد خانواده‌های ایرانی با هزینه‌های کمرشکن سلامت مواجهند، گفت: با وجود تأکید بر محافظت مالی از خانوار در برابر مخارج کمرشکن سلامت در قوانین برنامه‌های توسعه این هدف محقق نشده است.

ایستگاه ورزشگاه تختی به عنوان آخرین ایستگاه باقی مانده خط 7 مترو تهران (در بخش اصلی)، امسال به بهره برداری می‌رسد و با افتتاخ این بخش، معطلی مسافران در خط 7 مترو کاهش پیدا می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حقوق فروردین ماه بازنشستگان و وظیفه‌بگیران این صندوق طبق مصوبه هیئت دولت همراه با 20درصد افزایش، امروز پرداخت می‌شود.

رویداد ملی صنایع خلاق "مانوین" در راستای ترویج نوآوری، کارآفرینی و خلق ثروت در "اینوتکس 1403" برگزار می‌شود. این رویداد شامل نشست‌های تخصصی، بخش نمایشگاهی، رونمایی، روایت پیشرفت و... است.

از این پس شهروندان تهرانی می‌توانند با نصب نرم‌افزار کاربردی "نوماند" برای فروش زباله های قابل بازیافت خود به شهرداری اقدام کنند! در این نرم‌افزار موبایلی، یک بازه زمانی برای کاربر مشخص می‌شود که در چه زمانی و چه محلی پسماند از آن‌ها تحویل گرفته شود

مهلت ثبت‌نام داوطلبان در آزمون پذیرش در دوره های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال 1403 تا 31 فروردین ماه تمدید شد.

رئیس کمیته ایمنی شورای اسلامی شهر تهران از پلمب ساختمان‌های ناایمن خبر داد.

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت از برقراری پوشش بیمه‌ای برای سه خدمت طب سنتی از جمله فصد و حجامت خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع یک آتش‌سوزی مرگبار در محله مجیدیه شمالی خبر داد.

از سوی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار نرخ خشکبار و آجیل در میادین و بازارها اعلام شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت از دستگیری زنی مواد فروش در شمال پایتخت خبر داد و گفت: متهم 6 کیلو تریاک را در بدنه موتورسیکلت برقی مخفی کرده بود.

در قالب طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در نواحی شهر تهران قرار است آسیب‌های از جمله متکدیان، معتادین متجاهر، جمع‌آوری پسماند خشک غیر مجاز و دستفروشان ساماندهی شوند.

فرآیند انتخاب مشاور برای مطالعات طرح جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه در سازمان حمل و نقل و ترافیک آغاز شد.