چهارشنبه 18 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

در یک حادثه ناگوار، جوانی که برای حفاری چاه عمیق در محله تهرانسر حضور داشت، به داخل چاه سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

یک شرکت دانش بنیان ایرانی برای اولین بار موفق به ساخت کیت انتقال ژن با پایه کربنی شده است که نسبت به کیت‌های انتقال ژن لیپیدی هم از سرعت ردیابی بیشتری برخوردار بوده و هم سمیت کمتری دارد.

به‌دنبال کشف جسد مرد جوان در ارتفاعات دربند تحقیقات تیم جنایی آغاز شد.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با بیان این که بیش از 1800 نانوایی داریم که از آرد سبوس‌دار برای طبخ نان استفاده می‌کنند، گفت: استفاده از نان کامل باعث کاهش بسیاری از بیماری‌های مزمن در جامعه می‌شود.

شهردار منطقه 15 از احداث 2 مجموعه ورزشی در محلات هاشم‌آباد و کیانشهر خبر داد.

به دنبال کشف جسد سوخته شده یک مرد گمشده در ارتفاع لواسانات تحقیقات تیم جنایی آغاز و 3 زن و مرد در رابطه با این پرونده، بازداشت شدند.

رئیس کمیته گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در بازدید از اماکن میراثی و گردشگری منطقه 15 گفت: زندان هارون‌الرشید به مسیر گردشگری اضافه می‌شود.

نخستین علتی که در سند تحول برای غیرمتقن بودن برخی آرا و تصمیمات قضایی، مشخص شده است، "تعارض، ابهام و نقص قوانین و مقررات" است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد گفت: سال گذشته 1.5 میلیون مددجو از پرداخت هزینه قبوض آب و برق و گاز معاف شدند.

مراسم اهدای 110 سری جهیزیه در نقاط کم‌برخوردار استان سمنان برگزار شد.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت از آغاز واکسیناسیون روتاویروس و پنوموکوک در استان‌ها‌ی جنوبی تا 10 روز آینده خبر داد.

مدیرکل دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت با اشاره به ارائه خدمات گران قیمت سلامت روان به صورت رایگان در مراکز سراج، از فعالیت 83 مرکز سراج در سراسر کشور خبر داد.

اداره کل خدمات رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای درباره "بیمه تکمیلی" بازنشستگان این صندوق توضیح داد.

در حال حاضر 2500 خودرو و تاکسی برقی از گمرک ترخیص شده است و در سه ماه آینده 8 تا 10 هزار خودروی برقی که بخشی از آنها در حال حمل و ترخیص است در معرض واگذاری قرار می‌گیرد.

رئیس اداره سلامت مادران وزارت بهداشت ضمن هشدار نسبت به انجام زایمان‌ها و سزارین‌های تقویمی، گفت: انجام زایمان‌های زودرس باعث افزایش خطر عفونت و انتقال نوزاد به بخش ICU می‌شود.

ثبت‌نام داوطلبان کنکور برای ترمیم نمرات قرار بود از امروز اول اردیبهشت آغاز شود اما سرویس ثبت‌نام برای ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی در پنجره خدمات الکترونیک وزارت آموزش‌وپرورش هنوز فعال نشده است.