چهارشنبه 18 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس پارک فناوری پردیس با اشاره به تعاملات بین‌المللی ایران در عرصه فناوری با کشورهای مختلف گفت: پیشرفت‌های ایران در حوزه‌های مختلف فناوری از جمله نانو و تجهیزات پزشکی چشمگیر است.

دبیر ستاد همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش و پرورش گفت: با اجرای طرح‌هایی همچون "روشنا" با حضور روحانیت در مدارس تیزهوشان به دنبال این هستیم تا مسائل اعتقادی و شرعی را در نخبگان تقویت کنیم.

معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به افزایش 50 درصدی ضریب ریالی k پایه کارشناسان پروانه‌دار و پرستاری، جزئیات تعرفه گذاری خدمات پرستاری را تشریح کرد.

رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با بیان اینکه افسردگی و اضطراب شایع‌ترین مشکلات روانشناختی در کشور هستند، از تدوین پیش‌نویس سند سلامت روان خبر داد.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ورود واگن‌های مترو با بیان اینکه به درد مردم برسید، تاکید کرد: این اقدامات باید جهادی انجام شود نه اینکه 2،3 ماه زمان ببرد.

مدیر پروژه سیستم رانش قطار ملی در جهاد دانشگاهی علم و صنعت با حضور در خبرگزاری تسنیم به تبیین موضوع ساخت قطار ملی مترو پرداخت.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 12 هزارقوطی اکتان بنزین قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از 2.5 میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

سند جدید تحول و تعالی قوه قضاییه که در تاریخ 6 فروردین ماه 1403 به تصویب رئیس قوه قضاییه رسیده است، ابلاغ شد.

معاون خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری منطقه 6 تهران به‌منظور بهبود ساختمان‌خاک و جلوگیری از آثار مخرب آلاینده‌های متعدد شهری برسلامت خاک، اجرای طرح شناسایی باغچه‌های‌آلوده حاشیه معابر شهری و جایگزینی خاک سطحی با زراعی را در دستور کار قرار داده است.

انواع مختلفی از بیماری‌های کبدی از جمله هپاتیت، بیماری کبد چرب، سرطان کبد، فیبروز، سیروز و نارسایی کبدی وجود دارد که هر کدام باعث بروز علائم خاصی می‌شوند؛ در صورت بروز این علائم هشداردهنده، باید به پزشک متخصص مراجعه کنید.

وزیر بهداشت در دیدار با مدیرکل دفتر منطقه مدیترانه شرقی سازمان جهانی بهداشت گفت: در یورش وحشیانه صهیونیست ها به غزه، اعتماد مردم و کشورها نسبت به سازمان‌های بین‌المللی کاهش یافت، چراکه این سازمان‌ها جز اظهار همدردی، هیچ اقدام موثری انجام نمی‌دهند.

ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده که قرار بود از امروز 28 فروردین 1403 آغاز شده بود به تعویق افتاد.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات سازمان بیمه سلامت ایران علت بروز اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک را به روزرسانی نرم افزاری این سامانه اعلام و توضیحاتی ارائه کرد.

برای اعزام زائران به سرزمین وحی، از سال گذشته تاکنون چه شرایط و تصمیماتی اخذ شد؟

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است در ماه شوال و پیش از آغاز مناسک حج تمتع، بیش از 5000 زائر عمره عازم سرزمین وحی شوند.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران گفت: در حال حاضر نیز 9 پیمانکار در مسیر طرح باغ راه حضرت فاطمه زهرا (س) در حال فعالیت هستند و اعتبار 20 هزار میلیارد ریال برای تکمیل این طرح گردشگری تعیین شده است.