چهارشنبه 18 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران، از امروز نرخ جدید کرایه‌های حمل و نقل عمومی اعمال شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران درباره احداث هتل در بوستان‌های جنگلی گفت: این موضوع مصوبه شورای شهر تهران را دارد که بر اساس آن 5 هتل در بحث گردشگری و بومگردی در بوستان‌های جنگلی ساخته شود.

معاون بهداشت وزارت بهداشت با اشاره به اینکه سقوط آزاد نرخ رشد جمعیت متوقف شده است، از آغاز غربالگری پیشگیری از تولد نوزادان مبتلا به بیماری اس‌ام‌ای در سال جاری خبر داد.

رئیس سازمان امداد و نجات با اشاره به عملیات سیل و آبگرفتگی در 9 استان، از امدادرسانی به بیش از 25 هزار نفر خبر داد.

متخصص تغذیه و رژیم درمانی با بیان اینکه استفاده از قرص ناف برای لاغری مبنای علمی ندارد، گفت: درمان چاقی کلید جادویی ندارد.

در گام اول برنامه جامع دفتر برنامه ملی توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای و شیلاتی، با هماهنگی با استانداری بوشهر، پارک خلیج فارس و مجتمع اقتصادی کمیته امداد امام خمینی (ره) پروژه پرورش آبزیان دریایی در سطح 222 هکتار در سایت رودشور شمالی تعریف شده است.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و تهدید در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد و گفت مجرم با پوشش روانشناس با خانم ها ارتباط گرفته و پس از ملاقات حضوری با استفاده از اسلحه و بی‌سیم از آنها اخاذی می‌کرد.

معاون وزارت آموزش و پرورش از افزایش حقوق سرایداران مدارس علاوه بر افزایش سالانه خبر داد.

معاون وزارت آموزش و پرورش درباره اعمال رتبه جدید فرهنگیان بازنشسته سال‌های 1400 تا 1402 توضیحاتی داد.

شهرداری تهران در برگزاری دومین جایزه ملی جوانی جمعیت با دبیرخانه دائمی این جشنواره همکاری می کند.

شعبه 55 دادگاه عمومی و حقوقی تهران، دولت آمریکا را با شکایت 15 نفر از زندانیان سیاسی به دلیل حمایت از جنایات رژیم پهلوی به پرداخت یک میلیارد و 91 میلیون و 840 هزار دلار محکوم کرد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، گفت: از زمانی که قرار شده که این نوع از اتوبوس‌ها و تاکسی‌های برقی وارد پایتخت شوند، هجمه‌های زیادی به این موضوع وارد شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک دستگاه خودوری BMW قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این کالای قاچاق را بیش از 5 میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

شهردار منطقه 2 از بهره‌برداری از 27 پروژه عمرانی، ترافیکی، خدماتی با رقم 500 میلیارد تومان در این منطقه در قالب یکصدوهفدهمین پویش امید و افتخار خبر داد.

پژوهشگاه فضایی ایران در سال 1402 با پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره‌های ثریا، مهدا و پارس 1 و عملکرد بی‌نقص آنها در مدار، گامی بلند در مسیر پیشرفت و اقتدار ملی برداشت.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در رابطه با احداث آرامستان‌های جدید در پایتخت گفت: دو نقطه در تهران مورد بررسی قرار گرفته که از نظر شهرداری تهران شرایط خوبی دارد؛ یک نقطه در شرق و نقطه دیگر در غرب تهران است.