چهارشنبه 18 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

سخنگوی اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران از برگزاری آزمون وکالت سال 1403 در پاییز امسال خبر داد.

پایان اردیبهشت آخرین فرصت سنجش سلامت برای کودکانی است که مهر امسال به کلاس اول دبستان می‌روند، اما چگونه باید برای دریافت نوبت سنجش اقدام کرد؟

وزیر بهداشت از گسترش اجرای برنامه ملی سلامت خانواده در مناطق شهری کشور خبر داد و گفت: این طرح جدید، ابتکار ایران است که در ابعاد بین المللی ارائه شده و در چارچوب آن همه ایرانیان دارای مراقب و پرونده سلامت خواهند بود.

رییس پلیس فتای کشور گفت: بر اساس رصدهایی که انجام گرفته است، حدود 20 نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری 1403 در فضای مجازی بازداشت شدند.

تفاهم‌نامه کمیته سه جانبه قضایی مقابله با تروریسم بین ایران، عراق و سوریه برای مقابله با تروریسم به امضا رسید.

مدیر کل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش گفت: آزمون استخدامی ماده 28 آموزگاری با هدف تامین نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش و با اتکا به جدیدترین یافته های علمی و پژوهشی در حوزه آموزش و پرورش طراحی شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: جایگاه مردان در اتوبوس‌های بی. آر. تی به وضع گذشته برمی‌گردد.

پروژه شاخه غربی بزرگراه یادگار امام در دوره ششم مدیریت شهری به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است و مسئولان شهری بنا دارند در یک بازه زمانی آن به را به بهره‌برداری برسانند.

وزیر بهداشت از اجرای پویش ملی غربالگری سرطان به عنوان یکی از برنامه های مهم وزارت بهداشت در سال جاری خبر داد.

2 مرد جوانی که به‌خاطر اختلاف مالی دست در محله قلهک به قتل زده بودند، دستگیر شدند.

وزیر ارتباطات گفت: در دولت سیزدهم، 12 پرتاب ماهواره به اندازه 3 دولت قبلی داشتیم که در سال جاری نیز ادامه خواهد داشت و در آینده ماهواره های سنگین تر و با برد بیشتری پرتاب می شود.

قائم مقام سازمان سنجش گفت: رصد فضای مجازی از زمان ثبت‌نام تا زمان برگزاری کنکور با همکاری پلیس فتا در حال انجام است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی در یک پروژه کارگاهی در شرق تهران خبر داد و گفت: در این حادثه 6 نفر جان خود را از دست دادند.

براساس اعلام صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، مادران غیرشاغل دارای سه فرزند و بیشتر که ساکن در مناطق روستایی و عشایری هستند می‌توانند بصورت کاملا رایگان تحت پوشش این صندوق قرار بگیرند و افراد تا 31 فروردین‌ماه مهلت ثبت‌نام دارند.

رئیس سازمان سنجش با اشاره به برگزاری آزمون استخدام دبیر با شرکت یک میلیون نفر در سال 1403 گفت: سال 1402 هیچ تقلب سازمان یافته‌ای در کنکور شکل نگرفت.

با حضور شهردار تهران، برنامه‌ریزی‌ها برای اجرای ویژه‌برنامه‌ها و جشن‌های دهه کرامت در سال 1403 برگزار شد.