چهارشنبه 18 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از 3 هزار قلم انواع تجهیزات مخابراتی قاچاق خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از 4 میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: هوشیاری و تجهیزات پیشرفته پلیس، بار دیگر عامل دستگیری مجرمان شد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور از وصول و استرداد وجوه مبلغ 119 همت مربوط به بیت المال با ورود و پیگیری های این سازمان در سال گذشته خبرداد.

مدیرکل دبیرخانه هیئت مرکزی گزینش وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار نهایتاً تا سه روز آینده اعلام می‌شود، گفت: 3 هزار نیروی گزینش فرآیند بررسی داوطلبان را انجام می‌دهند.

دادستانی تهران در راستای وظیفه قانونی عدلیه برای مقابله با برهم‌زنندگان امنیت روانی جامعه علیه حسین دهباشی اعلام جرم کرد.

سخنگوی سازمان تعزیرات بیان کرد: عدم درج قیمت بالاترین تخلف در زمره تخلفات سازمان تعزیرات حکومتی را دارد که 16 هزار پرونده در این زمینه تشکیل شده است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از اجرای تونل شهید متوسلیان طی 5 سال خبر داد.

دادستان کل کشور در پیامی از اقدام غیورانه و شجاعانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات موفق وعده صادق علیه مواضع رژیم صهیونیستی کودک‌کش قدردانی کرد.

معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر کشورمان گفت: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی یک اقدام کاملاً مشروع تحت منشور ملل متحد و مطابق با موازین حقوق بین‌الملل بود.

رئیس کل دادگستری استان تهران از صدور رای پرونده کثیرالشاکی موسوم به «کینگ‌مانی» و محکومیت سه نفر از اشخاص حقیقی به حبس‌های طویل‌المدت و یک شخص حقوقی متهم در این پرونده خبر داد.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از راهنمایی بیش از 7000 گردشگر نوروزی از طریق سامانه 137 و اسکان حدود 8500 مسافر نوروزی در مدارس و بوستان‌ها خبر داد.

وزارت آموزش و پرورش بخشنامه اصلاح کسر 45 درصد از حقوق دانشجومعلمان را ابلاغ کرد و بر این اساس در صورت استفاده از خدمات شبانه‌روزی و خوابگاه، مبلغ مربوطه از حقوق آنها کسر می‌شود.

هوای امروز تهران با شاخص 112 ناسالم شد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از صدور جریمه برای 1950000 (یک میلیون و نهصد و پنجاه هزار) فقره جریمه شبانه در سال 1402 خبر داد.

کارشناس مسائل شهری با بیان اینکه پیشرفت تهران روی ریل مشخص و قابل اعتمادی در حال حرکت است، گفت: اگر جان انسان‌ها برایمان اهمیت دارد باید از برقی شدن خودروها و ناوگان حمل و نقل عمومی استقبال و موانع آن را برطرف کنیم.

حاجی هاشمی:‌احساس تعارض و سردرگمی زوجین برای گذار به فرزند اول و دوم نشان‌دهنده پیچیده شدن ساختار نگرش به فرزندآوری است. درمورد فرزند اول نهایتاً زمان آن را به تأخیر می‌اندازند اما گذار به فرزند دوم بیشتر به سمت رفتار توقفی کشیده شده است.