چهارشنبه 11 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون بهداشت وزارت بهداشت در حکمی، دکتر حامد مصلحی را به عنوان سرپرست دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد این معاونت منصوب کرد.

زن جوانی که همسرش، فقدان او را اعلام کرده بود، در جریان مشاجره لفظی با یک مرد شیطان صفت، به قتل رسید.

رئیس کمیسیون داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که رویکرد وزارت بهداشت در دولت سیزدهم محرومیت‌زدایی از حوزه سلامت است، گفت: انتظار ما این است که با نظارت مستمر مسئولین مشکلات کمبود دارو حل شود.

رئیس کمیسیون داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات وزارت بهداشت در یک سال و چهار ماه گذشته، گفت: آغاز ژن درمانی در ایران از اقدامات خوب وزارت بهداشت در دوره جدید است.

کارگروه اضطرار آلودگی هوای تهران از تعطیلی تمامی کودکستان ها برای یکشنبه دوم بهمن ماه و فعالیت غیر حضوری کلیه مدارس و دانشگاه ها ی دولتی و غیر دولتی در سطح استان تهران به جز شهرستانهای فیروزکوه و دماوند خبر داد.

رئیس پلیس آگاهی فراجا گفت: در طرح "مبارزه با سارقان قطعات خودرو و لوازم داخل خودرو" تعداد 970 فقره سرقت لوازم و تعداد 900 فقره سرقت محتویات داخل خودرو کشف کردند.

رئیس کیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران در یادداشتی نوشت: سپاه در قلب ملت ما جا دارد.

مدیر قرارگاه فوریت‌های امدادی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام از ارسال فوری وسایل گرمایشی از جمله 200 بخاری به شهرستان خوی استان آذربایجان غربی خبر داد.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد: اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه، نشان از ناکامی‌های پی در پی آنان در شکست عزت و اراده ملت ایران است.

رئیس مرکز اورژانس تهران با اشاره به ثبت 3929 مزاحمت تلفنی با اورژانس تهران، از مسمومیت 137 نفر با گاز مونوکسید کربن طی یک هفته گذشته خبر داد.

معاون علمی ریاست جمهوری گفت: زمانی که در مورد اقتصاد دانش بنیان سخن می‌گوییم نمی‌توانیم توسعه آن را بدون بانک‌ها متصور شویم.

معاون امور اسناد سازمان ثبت گفت: در زمان اخذ اثر انگشت از اصحاب سند در دفاتر اسناد، پیامکی حاوی یک کد تایید به شماره تلفن همراه ظرفین معامله ارسال می‌شود و پس از تطابق، سند ثبت نهایی می‌شود.

یک نماینده مجلس با انتقاد از عرضه خودرو در بورس گفت: در کشور ما با خودرو مانند لوازم عتیقه رفتار می‌کنند و مانند جنس نایاب وسط می‌گذارند و هر کس قیمت بالاتری داد آن جنس برای اوست.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقی که با استفاده از لباس پلیس مرتکب سرقت می شد خبر داد.

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از افزایش ظرفیت پذیرش سالانه مراکزمعاینه فنی شهر تهران خبر داد و گفت: با آغاز به کار مرکز جدید معاینه فنی ظرفیت در سال به 56 هزار دستگاه خودرو رسید.

جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا دقایقی پیش در استانداری تهران تشکیل جلسه داد.