چهارشنبه 11 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

ستاد نانو گزارش صنعتی با موضوع "کاربرد فناوری نانو در تولید صنعتی پانسمان‌ها و زخم‌پوش‌ها" را منتشر کرده است که در آن جزئیات مربوط به کاربرد برخی نانومواد در تولید صنعتی پانسمان‌ها و زخم‌پوش‌ها تشریح شده است.

رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با بیان اینکه طبق اعلام سازمان حفاظت محیط زیست کشور در زمان حاضر در 14 نیروگاه کشور مازوت‌سوزی داریم، گفت: در سال 1400 شهر اردبیل دارای بیشترین تعداد روزهای هوای پاک بوده است.

کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران وضعیت ترافیک صبحگاهی پایتخت را تشریح کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: با هوشمند کردن و الکترونیک کردن خدمات می‌توانیم نقش جدی در کاهش سفرها داشته باشیم که این حرکت در دولت آغاز شده است.

سرپرست مرکز ملی هوا و تغییر اقلیم گفت: متأسفانه اسقاط خودرو به شکل قبل صورت نمی‌گیرد و یکی از دلایل آن، این است که خودرو در کشور ما کالای سرمایه‌ای شده است؛ در کشور ما خودرو فرسوده 10 سال کار می‌کند و 10 برابر قیمت 10 سال پیش خود فروش می‌رود.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد که تعداد شهرهای با وضعیت نارنجی از 12 به 6 شهر کاهش و تعداد شهرهای آبی کرونایی افزایش یافت.

شهردار تهران از تبدیل 300 هزار موتورسیکلت کار به موتورسیکلت برقی طی 4 سال خبر داد.

اتمام اعتبار گواهینامه به منزله فقدان گواهینامه نیست و مصوبه‌ای دال بر عدم تعلق خسارت به افرادی که گواهینامه رانندگی آنها منقضی شده وجود ندارد.

تعطیلی مدارس در سال جاری به دلایل مختلف از آلودگی هوا یا بارش برف و برودت هوا یا صرفه‌جویی در مصرف گاز باعث ثبت رکورد جدیدی در مجازی شدن آموزش‌ها شده است که این فرآیند تبعات متعددی دارد که در بلند‌مدت نسل امروز دانش‌آموزان را درگیر خواهد کرد.

مدیرعامل جدید شرکت ملی پست از ورود خودروهای برقی ویژه شرکت پست در سال آینده خبر داد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیکی راهور فراجا جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها را تشریح کرد.

وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: شورای مدرسه در خصوص نحوه برگزاری امتحانات باقیمانده از نوبت اول (ترجیحا حضوری) بر اساس شرایط خاص هر مدرسه تصمیم گیری کند و ازسرگیری برنامه‌های هفتگی و آموزشی و پرورشی را منوط و مشروط به برگزاری امتحانات نکند.

داده‌های جدید نشان داده است که تعداد نقاط شارژ وسایل نقلیه الکتریکی (EV) در چین در سال 2022 با سرعتی سریع افزایش یافته و به بیش از 5 میلیون ایستگاه شارژ رسیده است.

هوای امروز پایتخت در شرایط "ناسالم برای همه گروه‌ها" قرار دارد.

یک تلسکوپ بیش از 3 میلیارد ستاره و کهکشان را در یکی از بزرگترین بررسی‌های آسمانی که تاکنون انجام شده را رصد کرده است.

براساس اعلام کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، کلیه مدارس استان تهران فردا شنبه اول بهمن غیرحضوری شد.