چهارشنبه 11 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1402 با بیان این‌که در لایحه بودجه 1402 برای تعمیر و نگهداری ناوگان اورژانس کشور به ازای هر پایگاه اورژانس، تنها 7 میلیون تومان در نظر گرفته شده گفت: بودجه اورژانس را کافی نمی‌دانیم.

سخنگوی فراجا در پاسخ به تسنیم گفت: در جلسه‌ای که فرمانده کل انتظامی با ریاست قوه قضاییه داشت، موضوع "سرقت‌های به عنف" مطرح شد و ان‌شاءالله به‌زودی شاهد تغیراتی در این حوزه خواهیم بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: اُفت تحصیلی به صورت کلی قابل جبران نیست و فقط می‌توان بخشی از آن را جبران کرد.

سخنگوی فراجا گفت: معماری فراجا یک اقدام تحولی است که فراجا در آینده شاهد تغییراتی در زیرساخت‌ها، ماهیت و ساختار شکلی فراجا هستیم؛ بر اساس معماری فراجا، پلیس یک اصلاح‌گر و فرهنگ‌ساز اجتماعی است.

براساس آمار بارش‌ها در کشور تا اول بهمن 1401، در حالی که قم با کاهش 65 درصدی نسبت به میانگین درازمدت، بدترین خشکسالی را در بین 31 استان تجربه می‌کند، روزگار بوشهر با 61درصد بارندگی بیشتر از میانگین 54ساله، کاملاً رویایی است.

کانون‌های وکلای دادگستری تیر ماه امسال، آزمون وکالت سال گذشته را که برگزار نشده بود، برگزار کرد و هیچ برنامه‌ای برای برگزاری آزمون ویژه 1401 ندارد! قوه قضائیه مکلف است در صورت استنکاف کانون و مرکز وکلا از برگزاری آزمون، رأساً این آزمون را برگزار کند

قانون هوای پاک در سال1402 برای نخستین بار دارای بودجه اختصاص شده و مقدار این بودجه نیز 107 هزار میلیارد تومان به علاوه 3 میلیارد دلار است. این تحصیص بودجه هر گونه بهانه‌ای را برای ترک فعل در زمینه تکالیف قانون هوای پاک از دستگاه‌ها می‌گیرد.

دبیر ستاد حقوق بشر گفت: سیاست باتوم علیه معترضان در تجمعات مسالمت‌آمیز، برای دولت و پلیس فرانسه خوب کار می‌کند!

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه بازگشایی مدارس ترافیک پایتخت را سنگین‌تر کرد، وضعیت ترافیک معابر بزرگراهی و اصلی تهران در صبح امروز دوشنبه سوم بهمن ماه 1401 را تشریح کرد.

هوای امروز پایتخت در شرایط "ناسالم برای همه گروه‌ها" قرار دارد.

معاون میراث فرهنگی با اشاره به بودجه ناکافی اختصاص داده شده به وزارت میراث فرهنگی در لایحه بودجه 1402 نوشت: از دولت و مجلس انتظار تخصیص اعتبارات ویژه‌ای داریم؛ این اعتبارات بیانگر مهجوریت میراث فرهنگی است و در شأن ایران عزیز نیست.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت تخصیص بودجه برای برگزاری کلاس جبرانی تعطیلات اخیر گفت: اگر تعطیلی برخی از دستگاه‌ها و بخش‌های اداری را برای کنترل آلودگی هوا داشته باشیم شاید ضرر آن در مقایسه با تعطیلی مدارس، کمتر باشد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: ماموران با اقدامات فنی - پلیسی پیچیده موفق به شناسایی و دستگیری 5 نفر از دلالان ارزی شدند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: طبق آخرین تصمیم‌گیری‌ها تمام مدارس و مراکز آموزشی اعم از مهدکودک تا دوره متوسطه دوم در سراسر کشور از فردا دایر است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ مهم‌ترین اخبار مربوط به پرونده‌های به اتمام رسیده توسط ماموران این پلیس را تشریح کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار با آناهیتا آوانسیان وزیر بهداشت جمهوری ارمنستان از تشکیل کارگروه اجرایی گسترش روابط ایران و ارمنستان در حوزه سلامت خبر داد.