چهارشنبه 11 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاندین اقدام به خلق فردی کردند که در زندان‌های ایران وجود خارجی ندارد و "حسن فیروزی" معاندان نه بازداشت شده و نه زندانی است.

یک زندانی در زندان رجایی‌شهر از رساله دکتری خود در نشستی با حضور مسئولین زندان و اساتید دانشگاه تهران و دانشگاه‌های علم‌وفرهنگ و علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی دفاع کرد.

تعداد گردشگران اتحادیه اروپا در سال 2022 به سطوح پیش از همه‌گیری نزدیک شد.

با هوشیاری ماموران پایگاه دهم پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت در بازرسی از یک منزل 59 کیلو حشیش کشف و یک قاچاقچی دستگیر شد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره هزینه سرویس مدارس در روزهای تعطیلی آموزش حضوری گفت: نظر آموزش و پرورش این است که شرکت‌های پشتیبان و سرویس‌دهنده هزینه ایامی که دانش‌آموزان تعطیل بوده و به مدرسه نرفته‌اند را عودت دهند.

دو خواهر که طلا‌های زن سالخورده‌ای را در شهرک غرب سرقت کرده بودند، دستگیر شدند.

دبیر کمیته علمی کشوری کرونا گفت: در حال حاضر درباره تزریق نوبت چهارم برای افراد بالاتر از 18 سال که سه نوبت واکسن کرونا تزریق کرده‌اند، توصیه‌ای نداریم.

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: هیچ تحقیق منسجمی درخصوص میزان مصونیت دانش‌آموزان غیرحضوری شده از عواقب عدم حضور در فضای مدرسه و کلاس درس به انجام نرسیده است بنابراین باید به فکر آسیب‌های جدی‌تر به کودکان در تعطیلی‌ها باشیم.

باستان‌شناسان در سایت باستان‌شناسی "چانگشا" که در 1000 کیلومتری جنوب غربی شانگهای قرار دارد، 21 مقبره با قدمت 2000 ساله را کشف کردند.

دیجی کالا در خصوص حضور کارکنان این شرکت بدون حجاب در ساختمان‌های دیجی کالا به دادستانی تهران توضیح داد و متعاقب آن دستور دادستان تهران به پلیس فتا مبنی بر شناسایی عوامل خاطی دستور داد.

کیفیت هوای تهران در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" است و هم‌اکنون 13 ایستگاه هوا شرایط قرمز دارند.

معاون آینده‌سازان بنیاد ملی نخبگان گفت: در دور هفتم طرح شهید احمدی روشن، بالغ بر 70 درصد هسته‌ها، موضوعات تقاضامحور دارند و این حاکی از رشد 4.5 درصدی نسبت به سال گذشته است.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور در بهارستان با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.

وزیر علوم اظهار کرد: آیین‌نامه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی در هیئت دولت تصویب شده و به زودی شاهد جذب هر چه بیشتر نخبگان در دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان خواهیم بود.

رئیس قوه قضاییه گفت: بعضاً مشاهده می‌شود که بعضی افراد با جعل عنوان مسئولان نظام و قوه قضائیه بر سر مردم کلاه می‌گذارند و از مردم اخاذی و آنها را تهدید می‌کنند یا آنکه خود را به مسئولان منتسب می‌کنند.

سازمان منابع طبیعی اعلام کرد "کمیته فنی این سازمان با تخصیص عرصه به درخواست واگذاری اراضی شرکت فولاد رهام پارس به مساحت 150 هکتار برای اجرای طرح تولید آهن اسفنجی، مخالف است"؛ تخلف تصرف غیرمجاز در عرصه موردنظر نیز به مقام قضایی ارجاع شده است.