چهارشنبه 11 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیته انتقال محکومان وزارت دادگستری از انتقال یک زندانی ایرانی از تاجیکستان به کشورمان خبر داد.

رئیس سازمان سنجش با اشاره به شناسایی فردی که در جلسه کنکور تجربی امروز موفق به گرفتن عکس و ارسال تصاویر به بیرون شده بود، گفت: 59 نفر هم با تجهیزات شناسایی شدند.

رئیس مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: کیفرخواست 94 نفر از دولتمردان آمریکایی (متهمان ترور شهید سلیمانی) را تحت تعقیب قرار داده و نیابت‌های قضائی برای 7 کشور صادر کرده، در حال تنظیم و نهایی شدن است و در بهمن امسال نهایی می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ضرورت مقوله تربیت معلم، گفت: اولین تمرکز خود را بر روی مقوله تربیت معلم و دانشگاه فرهنگیان گذاشتیم.

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست کشور از افتتاح 1401 خانه محیط زیست در سطح کشور تا پایان امسال خبر داد.

چاه سبزان واقع در شهرستان کوهرنگ یکی از جاذبه‌های گردشگری و طبیعی است که نظیری در کشور ندارد، اما این جاذبه به دلیل نشت رسوبات کانال تازه خفر شده در حال تخریب است، مسئله‌ای که مسئولان به آن اهمیتی نداده‌اند.

رئیس سازمان سنجش با اشاره به تمهیدات انجام شده برای برگزاری آزمونی سالم در رشته علوم تجربی و برگزاری کنکور این گروه در سلامت کامل گفت: ادعای پخش و و فروش سؤالات کنکور 1402 به هیچ وجه صحت ندارد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران و جهان گفت: سال‌هاست تمامی هزینه کردها برای جذب گردشگر از کشورهای اروپایی است؛ در حالیکه کشورهای همسایه 80 درصد از ورودی‌های کردشگران کشورمان را تشکیل می‌دهند!

معاون سیاسی استانداری اصفهان با اشاره به نقش رسانه‌ها در جنگ ترکیبی گفت: در جنگ ترکیبی رسانه‌ها دیگر نقش پشتیبانی ندارند، بلکه بزرگترین یگان رزم به شمار می‌آیند و در راس آن صدا و سیما قرار گرفته است و باید مقابل رسانه ها جهان بایستد.

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: مرحله نخست اجرای طرح دارویار در کشور شامل اقلام دارویی تولید داخل و مرحله دوم نیز در خصوص داروهای وارداتی اجرایی شده است و در صورت تداوم اعتبارات لازم، این طرح برای تجهیزات پزشکی نیز عملیاتی می‌شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به شناسایی حدود 80 درصد از کودکان بازمانده از تحصیل گفت: تاکنون 179 هزار کودک بازمانده از تحصیل شناسایی و 20 هزار نفر آنان در مقطع ابتدایی به کلاس‌های درس بازگردانده شدند.

صبح امروز کنکور گروه علوم تجربی برگزار شد و هم‌اکنون دفترچه سؤالات در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

براساس نرخنامه مصوب سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار، قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار اعلام شد که نسبت به سایر مراکز فروش سطح شهر با کاهش قیمت همراه بوده است.

رئیس بنیاد مستضعفان در مراسم افتتاح مجتمع دامپروری 6000 رأسی در استان قزوین، با تاکید بر اولویت‌دار بودن امنیت غذایی در سرمایه‌گذاری‌های بنیاد مستضعفان، از تولید 10 درصد شیرصنعتی کشور توسط هلدینگ دامپروری بنیاد خبر داد.

دادستان تهران گفت: در دو هفته اخیر روند ساماندهی و جمع‌آوری افراد بی‌خانمان، معتاد و معتاد متجاهر سرعت بالایی گرفته است که 3300 نفر از آنها به کمپ‌های مختلف و بقیه به گرمخانه‌های شهرداری و اماکن درمانی معرفی شدند.