چهارشنبه 11 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

هوای امروز پایتخت در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش از شناسایی کودکان بازمانده از تحصیل در سراسر کشور خبر داد و گفت: در این راستا با هدف شناسایی کودکان 6 تا 11 ساله بازمانده از تحصیل سامانه ویژه‌ای در سراسر کشور آغاز به کار کرده است.

فیلم جدیدی از "آذر و توران" دو توله یوزپلنگ ایرانی در حال بازی‌گوشی و غذا خوردن منتشر شده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران گفت: با پیگیری‌های شهردار تهران، شورای شهر و ورود دستگاه قضا به موضوع، تعداد 10 ساختمان از 129 ساختمان پرخطر ایمن‌سازی شدند که تا پایان سال تعداد آنها به 100 ساختمان کاهش پیدا می‌کند.

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از دستگیری و استرداد 3 متهم باقی‌مانده صندوق امانات بانک ملی که از کشور متواری شده بودند خبر داد و گفت: این متهمان به پلیس اینترپل کشورمان تحویل شده‌اند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس گفت: در حال حاضر دریچه سد درود زن مرودشت باز شده و حق‌آبه زیست محیطی به سمت تالاب روان شده است. حدوداً 7 یا 8 روز طول می‌کشد تا آب به تالاب بختگان برسد.

رئیس گروه سلامت هوا و تغییر اقلیم وزارت بهداشت با اشاره به وقوع سالانه 6400 مرگ منتسب به آلودگی هوا در تهران، گفت: در سال گذشته تهران فقط دو روز هوای پاک داشت.

مرحله نخست کنکور 1402 از صبح امروز با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی آغاز شد.

معاون بیمه و خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت از پذیرش نسخ کاغذی در زمان قطعی اینترنت خبر داد.

رئیس پلیس کشور در پی دریافت گزارش اولیه از وقوع زلزله شدید شهرستان "خوی" دستور ویژه ای برای بسیج تمامی امکانات پلیس برای خدمت رسانی به مردم زلزله زده صادر کرد.

باشکست مفتضحانه پروژه بی‌ثبات‌سازی، ویران‌سازی و کشته‌سازی در ایران، اکنون سازمان‌های جاسوسی دخیل در آن پروژه، به عوامل و منابع خود برای بررسی علت شکست آن، فراخوان داده‌اند‌.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به افزایش آمار گازگرفتگی در سال جاری، از مسمومیت 4776 نفر با گاز مونوکسید کربن از مهرماه تاکنون خبر داد.

وزیر بهداشت در تماس تلفنی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی دستور رسیدگی فوری به آسیب‌دیدگان زلزله خوی را صادر کرد.

وکیل فائزه هاشمی با بیان اینکه پرونده چند جوان که بعضی‌هایشان لیدر و بعضی هم شعاردهنده در اغتشاشات اخیر بودند را به‌عهده داشتم که همه آنها الان با وثیقه آزاد هستند، توضیحاتی درباره رونده برگزاری دادگاه برخی از متهمان اغتشاشات اخیر داد.

دبیرخانه کارگروه فرهنگ سازمانی (پژوهشکده مطالعات توسعه سازمان جهاد دانشگاهی تهران) سامانه سنجش، پایش و ارتقاء فرهنگ سازمانی دستگاه‌های اداری و اجرایی استان تهران را راه‌اندازی کرد.

"شهرام" برادرم را روی یک ویلچر گذاشت، دست و پای او را بست و یک میز را روی به روی او قرار داد و ابزارهای جراحی (چاقو، قیچی جراحی، تیغ و...) را بر روی میز چیید درست مانند سکانس‌های سریال نمایش خانگی "خ. س" که شهرام عاشق این سریال بود!