چهارشنبه 11 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

دبیر گروه سیاستگذاری و ارزیابی ستاد نانو با تشریح بندهای سند 10 ساله سوم توسعه نانو در ایران و 11 مأموریت جدید ستاد نانو تاکید کرد: 5 حوزه اولویت‌دار حوزه نانو شامل آب و محیط زیست، انرژی، کشاورزی، سلامت و بهداشت و ساخت‌و‌ساز است.

مرد جوانی که با قمه اقدام به سرقت خودروی زن جوانی در تهران کرده بود، با هوشیاری پلیس و "جی‌پی‌اس" خودروی مالباخته به دام افتاد.

براساس لایحه بودجه 1402، تعرفه‌های پرستاری در سرانه بیمه خدمات سلامت قرار گرفته است.

پژوهشکده سرطان معتمد جهاد دانشگاهی در راستای خدمت‌رسانی به اقشار و مناطق محروم و کم‌برخوردار با همکاری نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران طرح غربالگری و تشخیص زودهنگام سرطان‌های شایع بانوان را آغاز کرد.

در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضائیه، 184 وسیله نقلیه توقیفی در پرونده‌های مواد مخدر استان هرمزگان با برگزاری مزایده فروخته شد.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: دریافت هرگونه کپی مدارک هویتی توسط دستگاه های اجرایی و بانک‌ها تخلف و غیرقانونی است.

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی تهران بزرگ علائم هشداردهنده اعتیاد اینترنتی در بین کودکان و نوجوانان را مطرح کرد.

با وجود اینکه در ساعات اولیه روز، هوای تهران تنها در شرایط "ناسالم برای گروه‌های حساس" قرار داشت اما در حال حاضر با ثبت عدد 158 در شرایط "ناسالم برای همه گروه‌ها" قرار گرفته است!

شهردار تهران با اعلام اینکه 100 درصد ون‌ها باید از رده خارج شوند، گفت: 70 درصد تاکسی‌ها و 80 درصد اتوبوس‌های تهران نیاز به نوسازی دارند.

بخش تصویربرداری پزشکی بیمارستان بقیه‌الله‌الاعظم (عج) عکس رنگی رحم را به سبد خدمات پاراکلینیکی خود اضافه کرد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: از تعداد بیش از 99 هزار اعضای این صندوق، بیش از 37 هزار نفر از آن را بانوان گرامی تشکیل می‌دهند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

کاوش و بررسی‌های باستان‌شناسی در محوطه باستانی حاجی‌آباد ورامین شهر جیرفت (جنوب استان کرمان) منجر به کشف یک کارگاه تولید ظروف و زیورآلات سنگی مربوط به تمدن جیرفت با قدمتی 5 هزار ساله شد.

مشاور امور بانوان رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: خیابان‌ها و میادین شهر تهران و سراسر کشور به نام زنان شهیده نامگذاری می‌شود.

براساس اطلاعات پایش هوای کلان‌شهرهای کشور شهر مشهد با ثبت عدد "154" آلوده‌ترین شهر کشور است.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه در ماه اخیر حدود 4 هزار زندانی با رأفت اسلامی از زندان آزاد شده‌اند، از آزادی 975 نفر و اعزام به مرخصی 6 هزار زندانی زن به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) خبر داد.