پنج‌شنبه 12 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

معاون دفتر مدیریت بیماری‌های غیرواگیر وزارت بهداشت با اعلام اینکه 61.5 درصد مبتلایان به "فشار خون بالا" از بیماری خود اطلاع دارند، عوامل موثر بر کاهش فشار خون را تشریح کرد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع هتک حیثیت و انتشار تصاویر خصوصی در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، 9 معبر در قلب پایتخت به نام شهدای زن شاخص نامگذاری شد.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد 110 قرار دارد و کیفیت هوا برای "گروه‌های حساس ناسالم" است.

طبق اعلام قانون، شاغلین مراکز دولتی، وکلا و تجار، مجاز به ثبت‌نام در آزمون سردفتری نیستند؛ اما تعدادی از این شاغلین در آزمون 25 آذر شرکت کرده‌اند!

کتاب "قوانین، آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و ضوابط اجرایی حوزه فناوری و نوآوری" توسط معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم تدوین و منتشر شد.

طبق گفته‌های رئیس دانشگاه فرهنگیان، فراخوان جذب دکتر معلمان سالانه یک‌بار تا تکمیل ظرفیت هزار نفری آن اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: از 101 ملک شهرداری که بازپس‌گرفته‌ایم، 43 ملک در منطقه یک بوده که از املاک افراد مطرح بوده است.

رئیس پژوهشکده گردشگری وزارت میراث فرهنگی با اشاره اینکه به در راستای توسعه "گردشگری دسترس‌پذیر" اقداماتی خوبی انجام‌گرفته است، گفت: با این وجود همچنان کاستی‌های هزینه‌ای و مالی وجود دارد که قاعدتاً باید در راستای برطرف کردن این موانع کوشش کنیم.

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه ترافیک در شرق تهران سنگین‌تر است، آخرین وضعیت ترافیکی تهران را تشریح کرد.

رئیس ستاد هماهنگی شهدای گمنام شهرداری تهران از تشییع شهدای گمنام در چهار منطقه تهران و خاکسپاری تعدادی از شهدا خبر داد.

دبیر شورای راهبری گردشگری سلامت کشور با اشاره به افق 4 ساله برای رسیدن درآمد سالیانه 3.5 میلیارد دلاری در حوزه گردشگری سلامت به تشریح چگونگی عملیاتی‌سازی در استان‌ها، تقویت سیستم نظارتی و ایجاد ساختار مدیریتی منسجم در این حوزه پرداخت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از وقوع آتش‌سوزی در کوچه مروی خبر داد.

یک شرکت دانش‌بنیان، دستگاه چاپگر بریلی را ساخته است که در تیراژ انبوه قادر است متون نابینایان را به خط بریل به صورت پشت و رو با تیراژ 500 صفحه در ساعت چاپ کند و امروز در 30 مرکز کشور، مجلات نابینایان را چاپ می‌کند.

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از پوشش بیمه‌ای تمام برندهای دارویی درقالب طرح "دارویار" خبر داد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.