پنج‌شنبه 12 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، احداث پل روگذر "ایران خودرو" را منوط به ارائه طرح جامع دانست و گفت: برای اتمام این پروژه و دیگر پروژه‌های عمرانی، ابتدا باید مشکل معارضان آنها برطرف شود.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از افزایش حجم تردد در معابر اصلی و فرعی تهران خبر داد.

مشکلات شرکت ریسندگی و بافندگی "کوکما" با مشارکت دادگستری کل استان تهران برطرف و مطالبات کارگران و همچنین مطالبات بانک‌های ملی و صادرات از این شرکت پرداخت شد.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت یک خیر مدرسه‌ساز اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود و از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می‌کرد، خبر داد.

هوای امروز پایتخت در شرایط "ناسالم برای همه گروه‌ها" قرار دارد.

بخشی از واردکنندگان و مونتاژکنندگان موتورسیکلت‌های بنزینی به دلیل منافعی که در این حوزه دارند، از نفوذ خود استفاده کرده و مانع از توسعه موتورسیکلت‌های برقی در کشورمان شده‌اند؛ چرا که دست آنها برای تعیین قیمت‌های نجومی موتورسیکلت‌های بنزینی باز است!

بنابر اعلام استانداری تهران، مدارس تهران تعطیل شد و کلاس‌ها به‌صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

مدیر مرکز رشد پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک گفت: محصولات این شرکت در حوزه‌های مختلف زیست فناوری است که از جمله آنها کشت بافت‌های گیاهی، تولید پروبیوتیک‌ها، کیت‌های تشخیص پزشکی، تولید "فرمون" در جلوگیری از شیوع آفات کشاورزی و... است.

در حالی که به اذعان مدیرکل آموزش و پرورش تهران بنا بود تا امتحانات پایان ترم دانش‌آموزان پایتخت 10 روز به تعویق بیفتد اما این موضوع برای برخی مدارس ضمانت اجرایی نداشت.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه روز گذشته را اعلام کرد.

ایستگاه فضایی چین ویدئویی زیبا از کره زمین منتشر کرد؛ این ویدئو از دید ایستگاه فضایی چین، کره زمین را با رنگ آبی چشم‌نوازی نشان می‌دهد که سرشار از زندگی است.

وزارت بهداشت تقویم آزمون‌های علوم پزشکی 1402 را منتشر کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان تهران در بخشنامه‌ای نسبت به سوءاستفاده‌ها و کلاهبرداریِ اتباع برخی کشورها از ایرانی‌های دارای تمکن مالی، هشدار داد.

چین نخستین نقشه‌برداری راداری سه‌بعدی خود از کره ماه را با سیستم راداری مجهز خود تحت عنوان "China Fuyan" منتشر کرد.

دبیر ستاد توسعه زیست فناوری اظهار کرد: ما 800 شرکت دانش‌بنیان در حوزه بیوتکنولوژی داریم و براساس گزارش سازمان ملل در منطقه از لحاظ فناوری و محصولات زیستی، رتبه نخست هستیم.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هم‌اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد 148 قرار دارد و کیفیت هوا برای "گروه‌های حساس ناسالم" است.