پنج‌شنبه 12 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت امور بین‌الملل قوه قضائیه در واکنش به ادعاهای نرگس محمدی اعلام کرد: هیچ یک از بازداشت‌شدگان زن مطلبی را درخصوص آزار جنسی در بازدید دبیر ستاد مطرح نکرده‌اند.

بنیاد هر ساله به منظور ارتقای توانمندی‌های استادیاران جوان دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های علمی کشور، تسهیلاتی را در قالب طرح "کاظمی آشتیانی" به حائزان شرایط اعطا می‌کند.

سازمان حج و زیارت در پیش اطلاعیه‌ای با مشخص کردن اولویت‌های تشرف به حج تمتع 1402 اعلام کرد: دارندگان قبوض ودیعه‌گذاری حج تمتع با مراجعه به سامانه این سازمان، اطلاعات خود را به‌روزرسانی و مدارک خود را هم تکمیل کنند.

کارت‌های ملی هوشمند که تاریخ اعتبار آنها تا پایان 1403 و قبل از آن بوده است تا پایان سال 1405 تمدید می‌شود و تمام هموطنان می‌توانند تا سال 1405 از این کارت‌ها استفاده کنند.

در زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور 5 پارک دستگاهی، 29 پارک منطقه‌ای، 32 پردیس علم و فناوری، 13 پارک دانشگاهی و 4 پارک خصوصی وجود دارند.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: بر اساس قول‌هایی که داده شده، به زودی با مصوبه مجلس شورای اسلامی مسئولیت کمپ‌های ماده 16 از بهزیستی گرفته می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری سازمان نوسازی شهر تهران از صدور پروانه یک طبقه تراکم تشویقی به متقاضیان نوسازی واحدهای بالای 100 متر خبر داد.

آخرین فرصت ثبت‌نام بیمه تکمیلی برای بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد.

سخنگوی شورای شهر تهران از مشارکت شهرداری تهران برای بزرگداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اجرای برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع از سال 1402 خبر داد.

با توجه به تأثیر قطعی نمرات امتحانات نهایی در پذیرش دانشگاه‌ها، تأمین امنیت حوزه‌های امتحانی و جلوگیری از ورود موبایل و ابزار جاسوسی اهمیتی بسیاری دارد.

"زنان خانه‌دار" نیز همانند سایر اقشار می‌توانند با پرداخت حق بیمه به سازمان تامین اجتماعی از خدمات بازنشستگی و... استفاده کنند و این در حالی است که زنان مجرد هم می‌توانند پدر و مادر خود را تحت پوشش این بیمه قرار بدهند.

فرمانده کل انتظامی کشور دستور ویژه‌ای را درخصوص رسیدگی و پیگیری پرونده فوت یکی از سرنشین های خودرو که در جریان تیراندازی و تعقیب و گریز پلیس در شهر بستک استان هرمزگان مورد اصابت قرار گرفته بود، صادر کرد.

فرمانده کل انتظامی کشور از ارائه 26 میلیون خدمت با راه‌اندازی سامانه موبایلی "پلیس من" خبر داد.

معاون فناوری وزارت علوم گفت: بودجه کل پارک‌های علم و فناوری کشور از نصف بودجه دانشگاه تهران کمتر است! بودجه کل پارک‌های علم و فناوری حدود 670 میلیارد تومان است در حالی که کل بودجه دانشگاه تهران 1200 میلیارد تومان است!

مراجعان به داروخانه 13 آبان نه تنها هیچ سیستمی برای نوبت‌دهی مشاهد نمیکنند بلکه هیچ محلی برای راهنمایی مراجعان و نجات آنها از سردرگمی و معطلی نیز تدارک دیده نشده و در صورت پیگیری، این امر صرفا پاسخهای زننده متصدیان حاضر در باجه را به دنبال دارد.