پنج‌شنبه 12 مهر 1403

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

اجتماعی خبرگزاری تسنیم

روابط عمومی شهرداری منطقه 12 اعلام کرد: ساختمان خیابان ملت در حین رفع خطر و مقاوم‌سازی فرو ریخت.

رئیس منطقه یک سازمان بازرسی و بازرس کل استان تهران از گره‌گشایی از مشکل 10 ساله بین شهرداری و شرکت عمران شهر جدید پردیس در ارائه خدمات‌رسانی به مردم این منطقه با ورود بازرسی خبر داد.

رئیس اداره کل حفاظت محیط زیست استان تهران از بازگشت پلنگ سرخه‌حصار به زیستگاهش خبر داد.

معاون بهره برداری ستاد معاینه فنی گفت: در حال حاضر روزانه در حدود 5000 دستگاه خودرو به مراکز معاینه فنی شهر تهران مراجعه می‌کنند و اکثر مراکز فاقد صف انتظار هستند.

وزیر بهداشت گفت: مافیای دارو نه‌تنها در ایران بلکه در دنیا در مقابل روش‌های جدید درمانی غیردارویی مقاومت می‌کند و اجازه نمی‌دهند روش‌های درمانی غیردارویی اجرا شود.

مدیرکل سازمان ثبت احوال استان تهران گفت: اکنون مکان محور هستیم. اخیرا یک سامانه‌ای طراحی کردیم که ثبت نشانی را به‌روز کند. تغییر مکان در سامانه ثبت احوال رایگان است. خود مردم تهران در هر تحولی که در نشانی دارند می‌توانند اطلاعات را به‌روز کنند.

دادستان کل کشور درخصوص آخرین وضعیت پرونده "بابک زنجانی" توضیحاتی را ارائه کرد

وزیر بهداشت از بهره‌برداری از مرکز گامانایف برای درمان تومورهای مغزی خبر داد و گفت: تا قبل از به‌کارگیری این دستگاه، برخی بیماران نیازمند بودند که برای درمان خود به خارج از کشور بروند و حدود 500 میلیون تومان هزینه کنند.

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت آمار کرونا در شبانه‌روز گذشته را اعلام کرد.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت از انهدام باند 3 نفره سرقت خودرو خبر داد و گفت: یک مرد معلول سر دسته این باند بود.

سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در اطلاعیه‌ای از دستگیری 4 نفر از عاملان و لیدرهای اصلی ناامنی و دعوت به اغتشاش در "میدان انقلاب" خبر داد.

رئیس مرکز رشد فرآورده‌های دارویی دانشگاه علوم پزشکی تهران از تولید 60 محصول دارویی جدید با فناوری بالا خبر داد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: سؤال ما از وزارت آموزش و پرورش این است که چرا گروه‌های ارزیاب تا کنون درباره تعیین رتبه نهایی معلمان تشکیل نشده‌اند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در ارتباط با برخی از اختلاف نظرهای به وجود آمده در هفته‌های اخیر در صحن شورا توضیح داد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از ریزش آوار در خیابان ملت خبر داد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی حکمی دکتر رحیم سروری، سرپرست انستیتو پاستور ایران را به عنوان رئیس این مرکز منصوب کرد.