دوشنبه 16 مهر 1403

تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در کرمانشاه به پنج نفر کاهش یافت

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در کرمانشاه به پنج نفر کاهش یافت

کرمانشاه - ایرنا - رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی به کووید 19 در 24 ساعت گذشته در استان پنج نفر بوده که با این تعداد مجموع جان‌باختگان به هزار و 245 نفر رسیده است.

مهدی محمدی روز شنبه به ایرنا افزود: این پنج نفر شامل 2 نفر در شهرستان جوانرود، یک نفر شهرستان کنگاور، یک نفر شهرستان هرسین و یک نفر شهرستان اسلام آبادغرب است. وی همچنین گفت: در شبانه روز گذشته 61 مورد بیمار مثبت بستری و 79 بیمار مثبت سرپایی در سطح استان کرمانشاه شناسایی شده اند.

رییس کمیته اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اظهار داشت: در این مدت 127 بیمار جدید با علایم کووید 19 در بیمارستان های استان بستری و 123 نفر هم از بیمارستان ها پس از بهبودی ترخیص شدند.

محمدی گفت: هم اکنون 813 بیمار مربوط به کووید 19 در مراکز درمانی استان بستری هستند.

کلیه ادارات استان هفته جاری تعطیل است

استاندار کرمانشاه اعلام کرد: کلیه ادارات استان از امروز به مدت یک هفته در تمامی شهرستان‌های قرمز، نارنجی و زرد تعطیل است.

هوشنگ بازوند افزود: در این مدت دستگاه های خدمات رسان با یک سوم کارکنان فعالیت خواهند داشت.

وی اضافه کرد: در صورت تشخیص مدیران، دستگاه‌های خدمات رسان می توانند با 50 درصد ظرفیت کار کنند و نهادهای نظامی و انتظامی از این دستورالعمل مستثنی هستند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مدیران کل دستگاه های اجرایی باتوجه به پیش بینی بارندگی در روزهای آینده باید در محل کار حضور داشته باشند، گفت: استاندار و معاونین استانداری در طول هفته در محل کار خود حضور دارند.

وی اظهار داشت: امیدواریم با تعطیلی ادارات و کاهش ترددها و همراهی مردم شاهد تداوم روند نزولی کاهش مبتلایان، بستری ها و فوتی ها باشیم.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*