دوشنبه 7 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری تسنیم

عضو کمسیون اصل نود مجلس، گفت: اینکه مسئول اسقاط خودرو به وزارت صمت واگذار شده به دلیل اینکه این وزارتخانه سهامدار کارخانه های خودروسازی نیز هست تعارض منافع ایجاد کرده و اخلال در روند تولید صورت می‌گیرد.

وب‌گاه الف

نمایندگان مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (10) قانون ساماندهی صنعت خودرو مصوب 1401 را تصویب کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فاطمی امین گفت: مالکان خودرو‌های فرسوده باید با بهره‌مندی از تسهیلات، انگیزه لازم برای اسقاط خودرو را داشته باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (10) قانون ساماندهی صنعت خودرو مصوب 1401 را تصویب کردند.

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس با کلیات لایحه الحاق یک تبصره به قانون ساماندهی صنعت خودرو موافقت کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه علنی صبح امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی لایحه دو فوریتی الحاق یک تبصره به ماده 100 قانون ساماندهی صنعت خودرو اظهار کرد: این لایحه چند هفته قبل به مجلس ارائه شد و پس از تصویب دو فوریت آن در صحن مجلس با رای بالا جهت بررسی جزییات به کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی رفت و چندین جلسه در آنجا تشکیل...

خبرگزاری مهر

وزیر صمت گفت: تاکنون الزام عدم تردد خودروهای فرسوده نتیجه‌بخش نبوده است و باید تسهیلاتی به مالکان خودروهای فرسوده داده شود تا انگیزه لازم برای اسقاط ایجاد شود.

خبرگزاری دانا

مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده 100 قانون ساماندهی صنعت خودرو موافقت کرد.

وب‌گاه گسترش

نمایندگان مجلس شورای اسلامی گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (10) قانون ساماندهی صنعت خودرو مصوب 1401 را تصویب کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه علنی روز سه‌شنبه (19 مهر) مجلس شورای اسلامی، ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون صنایع و معادن در مورد لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده (10) قانون ساماندهی صنعت خودرو مصوب 1401 در دستور کار قرار گرفت و 199 نماینده مجلس از 235 نماینده حاضر با تصویب کلیات این لایحه موافقت کردند. پیش از رای‌گیری نمایندگان موافق و مخالف این لایحه نظرات و پیشنهادت...

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه دوفوریتی الحاق یک تبصره به ماده 100 قانون ساماندهی صنعت خودرو موافقت کردند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، شاید بتوان گفت صنعت خودروسازی از نادرترین صنایعی باشد که تمام افراد جامعه از مقامات گرفته تا مردم عادی و استفاده‌کنندگان این محصولات که از وضعیت این صنعت و کیفیت آن ناراضی هستند. مردم عادی از کیفیت غیرقابل قبول و ایمنی پایین خودرو‌ها شاکی هستند و معتقدند وسیله‌ای که هر روزه از آن استفاده می‌کنند باید درحدی باشد که حداقل ضامن امنیت جانی آنان باشد...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خطیبی گفت: از واردات خودرو استقبال می‌کنیم تا شرایط رقابتی فراهم شود البته باید فشار قیمت‌گذاری دستوری از خودروساز برداشته شود.