دوشنبه 7 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

وب‌گاه عرشه آنلاین

ی وزارت صمت دلایلی برای اصلاح قیمت خودرو عنوان کرده که بیشتر حول شاخص‌های کلان اقتصادی و به‌خصوص تورم می‌چرخد. افزایش میزان دستمزد، افزایش قیمت مواد اولیه و همچنین افزایش هزینه‌های لجستیکی را می‌توان از مهم‌ترین دلایل افزایش یا به‌قولی اصلاح قیمت خودرو دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

عصر خودرو نوشت: طبق برنامه‌ریزی وزارت صمت، بعد از تحقق دو هدف رشد تولید و واردات خودرو، اصلاح قیمت در دستور کار قرار خواهد گرفت. اقداماتی نیز در این زمینه صورت گرفته؛ به‌طوری‌که از خودروسازان خواسته شده است، آنالیز قیمت محصولات تولیدی را برای این وزارت‌خانه ارسال کنند. آبان‌ماه سال گذشته آخرین اصلاحات قیمتی خودرو صورت گرفت.

وب‌گاه گسترش

طبق برنامه‌ریزی وزارت صمت، بعد از تحقق دو هدف رشد تولید و واردات خودرو، اصلاح قیمت در دستور کار قرار خواهد گرفت. اقداماتی نیز در این زمینه صورت گرفته؛ به‌طوری‌که از خودروسازان خواسته شده است، آنالیز قیمت محصولات تولیدی را برای این وزارت‌خانه ارسال کنند. آبان‌ماه سال گذشته آخرین اصلاحات قیمتی خودرو صورت گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در حالی خودروسازان تا پایان نیمه اول سال 1401 تولید حدود 477 هزار دستگاهی را به سرانجام رساندند که براساس تکلیف وزارت صمت آنها باید در دربازه زمانی یاد شده 700 هزار دستگاه خودرو تولید می کردند.

خبرگزاری دانا

معاون حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از رونمایی اولین خودرو سواری کرایه بین شهری «سورن» شرکت ایران خودرو خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از نوسازی ناوگان حمل و نقل بین شهری با ورود 2هزار و 500 خودرو جدید تا دهه فجر امسال خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت موظف به ارائه کالابرگ است، اگر کسی نیاز نداشت استفاده نمی کند / کشور به سمت ثبات اقتصادی می رود، آرزومندیم دولت با همین قدرت مشکلات مردم را دنبال کند

وب‌گاه تابناک

نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عدم همکاری برای تولید و تجاری سازی خودروهای برقی از سوی نهادهای حاکمیتی گفت: با توجه به این‌که شرایط برای تولید خودرو برقی از سوی خودروسازان فراهم است باید سفارش گذاری و درخواست خرید و تامین منابع مالی از سوی دولت انجام شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

حذف سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، ایران‌خودرو در گام نخست به‌عنوان تنها شرکتی که باید فروش محصولات را به‌صورت قرعه‌کشی انجام دهد، طرح فروش فوق‌العاده سه‌ماهه و پیش فروش یک‌ساله خود را از 12 مهرماه آغاز کرده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

سعید موتمنی از افزایش 5 تا 10 میلیونی قیمت خودرو داخلی نسبت به 2 هفته پیش خبر داد.

وب‌گاه گسترش

وزیر صنعت، معدن و تجارت از تلاش برای پیگیری و ثبت کد رهگیری بر روی کالاها به منظور مباره با قاچاق خبر داد و گفت: تولید خودروی ناقص به صفر رسیده است.

وب‌گاه تابناک

گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد تا روز دوازدهم مهرماه، با عبور از رکورد تولید 300 هزار دستگاه، رکورد جدیدی را در تولید خودرو سواری بر جای بگذارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه و فروشندگان خودرو گفت: ایران خودرو فاکتور پژو 206 را چند روزی متوقف کرد و همین مسئله تاثیر خود را در بازار گذاشت و شاهد افزایش نرخ آن در بازار بودیم.

وب‌گاه 55 آنلاین

با حذف سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، ایران‌خودرو در گام نخست به‌عنوان تنها شرکتی که باید فروش محصولات را به‌صورت قرعه‌کشی انجام دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رئیس اتحادیه دارندگان نمایشگاه و فروشندگان خودرو خاطر نشان کرد: قیمت پژو 207 اتوماتیک مدل 1401 تیرماه با ارز 28 هزار تومانی حدود 567 میلیون تومان بود این در حالیست که امروز همین خودرو با ارز 33 هزار تومانی حدود 478 میلیون تومان بفروش می‌رسد چراکه تعداد فاکتور کردن این خودرو توسط خودروساز بیشتر شده است.