دوشنبه 7 آبان 1403

تولید خودرو

تولید خودرو

خبرگزاری تسنیم

در نشست فراکسیون محیط زیست تاکید شد که لایحه پرداخت یک و نیم درصد قیمت خودرو به جای اسقاط، تنها به نفع خودروسازان است نه محیط زیست و مردم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشکلات کمبود تراشه گریبان گیر خودروسازی تویوتا هم شده و انتظار می‌رود این شرکت هدف تولید سالانه خود را کاهش دهد.

خبرگزاری دانا

معاون تولید شرکت سایپاسیتروئن گفت: با تلاش شبانه روزی و همت کارکنان این شرکت، رکورد تولید روزانه خودرو در شرکت سایپاسیتروئن با تولید 540 دستگاه خودرو شکسته شد.

وب‌گاه عصر ایران

موسکوویچ در نظر دارد، شاخص تولید خود را برای سال 2023 به 50 هزار دستگاه نزدیک کند. منابع خبری از همکاری احتمالی این برند با کمپانی JAC چین خبر می دهند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خودروسازان برتر جهان قصد دارند تا سال 2030 نزدیک به 1.2 تریلیون دلار برای توسعه و تولید میلیون‌ها خودروی الکتریکی و حمایت از این تولید هزینه کنند.

وب‌گاه گسترش

خودروسازان برتر جهان قصد دارند تا سال 2030 نزدیک به 1.2 تریلیون دلار برای توسعه و تولید میلیون‌ها خودروی الکتریکی و حمایت از این تولید هزینه کنند.

وب‌گاه گسترش

پس از آنکه اواخر تابستان شاهد کاهش قیمت بسیاری از خودروهای پر تقاضای بازار بودیم، حالا چند هفته ای است که دوباره قیمت ها صعودی شده است؛ قیمت پژو 206 تیپ 2 به 310 میلیون تومان رسید و پژو 207 اتوماتیک،‌600 میلیون تومان معامله می شود. این در حالی است که آمارها نشان از افزایش تولید و عرضه خودرو توسط خودروسازان بزرگ کشور در 6 ماهه نخست امسال دارد. در این شرایط چرا قیمت خودرو افزایشی شده...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در هفته گذشته رییس سازمان ملی استاندارد در چند نوبت در جمع خبرنگاران بر لزوم پاس کردن استانداردهای 85گانه در تولیدات داخلی و همچنین خودروهای وارداتی تاکید کرد؛ موضوعی که نگرانی‌هایی را در بین تولیدکنندگان در خصوص تحقق هدف 50 درصدی رشد تولید خودرو به وجود آورده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بی‌ام‌و اعلام کرد: 1.7 میلیارد دلار برای ساخت وسایل نقلیه الکتریکی در ایالات‌متحده سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

وب‌گاه عصر ایران

در این خودرو آپشن هایی مثل دستگیره ها، جلو پنجره و گارنیش پشت خودرو کروم کاری شده، همچنین داشبورد داخلی دو رنگ طراحی شده است و خودرو با گیربکس CVT عرضه می شود.

وب‌گاه گسترش

شرکت‌های خودروساز پس از تاکیدات رهبر معظم انقلاب در بهمن سال گذشته مبنی بر ارتقای کیفی محصولات و قیمت رقابتی آنها، بنا دارند خودروهای جدیدی را به سبد محصولات خود افزوده و خودروهای قدیمی را از چرخه تولید خارج کنند. در این راستا، تولید پراید، سمند، پژو 405، تیبا و تیبا 2 متوقف و محصولات جدید جایگزین آنها می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

زمانی که نام صنعت خودرو در کنار نام ایران قرار می‌گیرد اکثر ما یاد اوضاع نابسامان خودروسازان داخلی و درجا زدن این صنعت در کشورمان می‌افتیم.

خبرگزاری مهر

معاون سایپا با بیان اینکه طراحی استایل خودرو شاهین کاملا داخلی و توسط کارشناسان گروه سایپا صورت پذیرفت، گفت: برای شاهین 12 پروژه بهبود در زنجیره تامین و تولید طراحی و اجرا شد.